{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canbus
  • #1   19. maj 2018 På forhånd tak for hjælpen smiley

  • #2   19. maj 2018 Du kan måle med et multimeter om der er en tændings strøm der tænder og slukker med bilen hvis ikke der er det så bliver den styret via canbus

  • #3   19. maj 2018 Hej Tonny
    Tak for dit svar, helt sikkert noget jeg gerne vil høre mere om smiley
    Men jeg har dog lidt svært ved at forstå hvad du mener helt nøjagtigt..
    Altså jeg ved godt hvad et multimeter er, men er der ikke en "pwr on" / "acc on" forbindelse til headunit, uanset om der er canbus eller ej?
    For headunit får vel signal til at tænde, hvad enten det er fra canbus eller anden?
    Hvis du kunne skære det lidt mere ud i pap for mig, ville jeg sætte stor pris på det smiley


  • #4   19. maj 2018 hvor gammel er din bil ?

  • #5   19. maj 2018 2 år gammel, købt fra ny, Freeway smiley
    Mener det er en 2014 model, er ikke helt sikker.


  • #6   19. maj 2018 ok så har den canbus. Så du skal købe en canbus addator med til dit model anlæg du vil have i, til at sætte mellem anlæget og iso stikket . Så virker det som det skal.

  • #7   19. maj 2018 Rigtig mange tak for dit svar , Freeway smiley
    Lige en anden ting, hvis jeg sætter et nyt headunit i med canbus adaptor og iso stik, og derefter tager det ud, og sætter det gamle i igen, er det så muligt for en mekaniker at se at der har været skiftet rundt? Jeg tænker lidt på garanti og sådan..


  • #8   19. maj 2018 nej det burde de ikke kunne se .

  • #9   20. maj 2018 Mange tak for dit svar, Freeway smiley
    Nu har jeg søgt på google siden igår, og kan ikke finde nogle adapter, men har på Pioneer's hjemmeside fundet både 2din ramme og iso stik, dog har de canbus/interface adaptere for stort set alle andre Suzuki modeller end lige den jeg har.. Så begynder at tro at der ikke findes nogle adapter til en Celerio, eller også den mulighed at der ikke er canbus i headunit..
    Men jeg tror lige at jeg giver Pioneer et kald i næste uge, de må vide hvorfor smiley


Kommentér på:
Canbus

Annonce