{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Christian Skytt P
Christian Skytt P
Tilmeldt:
31. maj 2018
Emner: 2 Svar: 4

Ford Ka udskiftning af standard højtalere {{forumTopicSubject}}

Davs alle sammen smiley

Jeg søger noget råd til udskiftning af højtalerne i en Ford Ka 1.3 fra 2006. Jeg er lidt i tvivl om det er 6.5" højtalere jeg skal smide ind med en ramme omkring. Eller om der er andre størrelser der passer bedre.
Og hvordan laver jeg det her projekt nemmest?

Jeg ser gerne at der også kommer subwoofer og forstærker med smiley De bliver selvfølgelig smidt i bagagerummet (Og ja, jeg er godt klar over at det bliver en lille bil med store højtalere, men det er det min lillesøster rigtig gerne vil have i sin bil :D)

Det bliver heller ikke det dyreste sæt, men det bliver så sandelig en fantastisk opgradering fra det latterlige radiosæt der er sat i som standard. Jeg er forholdsvis ny på det område her, så hvilke som helst råd bliver der sat pris på! smiley

På forhånd tak og god dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Ka udskiftning af standard højtalere
  • #1   31. maj 2018 Støjdæmp før du opgradere smiley Det gav så meget i vores Avensis at vi helt droppede at opgradere højtalerne smiley

  • Christian Skytt P
    Christian Skytt P Tilmeldt:
    maj 2018

    Emner: 2 Svar: 4
    #2   31. maj 2018 Okay, jamen jeg overvejede det godt i forvejen da det er blevet anbefalet af andre smiley Dog så har min kære lillesøster efterspurgt en opgradering af sine højtalere, og det får hun så =) Skal bare lige lave lidt research før jeg begynder at købe ind. Men det vil så være at lyddæmpe omkring højtalerne korrekt? Hvad med omkring en subwoofer, er det nødvendigt? Inde i dens kabinet måske? smiley

  • #3   1. jun 2018 Lyder til at du starter helt fra bar bund... hvorfor så ikke kontakte en af de mange forhandlere der er og få personlig rådgivning... Det er en del bedre end at skulle til at sortere i de "gode råd" du får på et forum som dette hvor alle og enhver kan svare...

    Eller da Du kommer fra vestsjælland er du velkommen til at komme ud til en snak om hvordan tingene laves bedst og om muligt billigst... (jeg ejer Soundplanet.dk) Og ja det er gratis.


Kommentér på:
Ford Ka udskiftning af standard højtalere

Annonce