{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Ratbetjening Peugeot 206(2005) {{forumTopicSubject}}

Det er en JVC KD-R731BT. Det skulle kunne bruges sammen med rat fjernbetjeningen i bilen. Og har også købt det der interface og adapter som skulle passe til bilen og radioen i Thansen. Problemet er at det stik det går fra den der lille interface box er med et jack stik, og det er der så ingen steder det kan gå i radioen. Men der er en blå ledning med gul stribe hvor der står Steering wheel remote på.

Så mit spørgsmål er hvordan jeg lige får det til at passe sammen.

Har søgt på tidligere opslag men fandt intet.
Håber folk har et godt råd ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ratbetjening Peugeot 206(2005)
  • #1   1. jul 2018 så har du fået den forkerte interface adapter til at sætte bag i den nye radio. eller så er den radio ikke beregnet til en sådan en . da nogen ikke kan kobles til en ratbetjening.

  • #2   1. jul 2018 Det er den rigtige interface, læs nu indlægget og har du ikke noget relevant viden omkring mit spørgsmål så lad vær med at kommenter smiley

  • #3   1. jul 2018 Du nok så smart så kan du nok også fixet det selv smiley og vis den ikke passer bag i radioen så er enten interfaceen da forkert eller radio forkert

  • #4   1. jul 2018 Freeway god søndag. Ja det ender nok med at selv finder løsningen.
    Men ja du snakker om noget du ikke helt lige har læst og forstået.
    Hvis du læste teksten godt igennem, har endda sat punktum og komme næsten korrekt. Så man kan trække vejret igennem teksten smiley


  • #5   1. jul 2018 Ja ved du godt hvad du mener . Du har den interface hvor man sætter. mellem iso stik og bilen stik til radioen bag. har den selv i min og fra den interface går der en aux stik type. der skal bag i radioen. Det har jeg også i min . men din radio har ikke det aux stik bag. men kun en ledning der til. Så er det også at du har fået den forkerte interface med. eller du skal skiftet din nye radio ud til en med aux stik bag der passer til den interface/aux stik. Hvad du vælger at bytte er jo op til dig.

Kommentér på:
Ratbetjening Peugeot 206(2005)

Annonce