{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vw up antenne
  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   2. jul 2018 Jeg skal ikke trække antenne kabel, den er koblet på det eksisterende kabel oppe under taget. Det er kun antennefoden jeg har skiftet, ikke hele kablet (skulle jeg selvfølgelig lige have nævnt). Hvilken ledning skal jeg koble den på bag ved radioen? Eller kan jeg evt gøre det ved sikringerne i siden af instrumentbordet, så jeg ikke behøver at tage radioen ud?

• Allan
    Allan Tilmeldt:
    feb 2007

#4   2. jul 2018 Yes, det jeg klar over. Men hvis der nu lige var nogen der har rodet med det før, og lige vidste hvilken en jeg kunne bruge, var det jo lidt nemmere.

• Allan
    Allan Tilmeldt:
    feb 2007

#7   2. jul 2018 Dovent? Måske, men hvorfor bruge tid på noget andre havde evt havde fundet ud af, og måske ville dele med andre....
    Nå, men jeg prøver mig frem

• Nikolaj M
    Nikolaj M Tilmeldt:
    mar 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #8   6. mar 2019 Et hurtigt spørgsmål. Hvordan har du skiftet antennefoden? hvordan tager du beklædningen af?

• Allan
    Allan Tilmeldt:
    feb 2007

#9   30. mar 2019 Du fjerner den grå beklædning bagerst i siderne, helst også på midten ved selerne, og vipper forsigtigt loftbeklædnngen ned. Den klipset fast i taget bagtil. Så kan du lige komme til og fjerne møtrikken der holder antenne foden.

Kommentér på:
Vw up antenne

Annonce