{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Morten D
Morten D
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12

Billige headunits {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der er klar over at man i Tyskland kan købe spritnye headunits til omkring det halve af hvad man skal give herhjemme, det har sikkert noget at gøre med Danmarks geniale monster-afgifter

Et lille eksempel:
En Clarion DXZ 928 R (den der med skydefronten) koster herhjemme mellem 6000 kr og 6500 kr. i Tyskland kan man ved internetfirmaet www.digitalo.de købe den (inklusiv dør-til-dør fragt til Danmark (ved forudbetaling)) for ca. 2600 kr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billige headunits
  • #1   7. jun 2003 Hvad med moms og skat og pis og lort?? Bliver det ikke lagt oveni ved fragt til DK??

MVH René

• Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    apr 2003

#2   8. jun 2003 Nix... der er ikke sådanne afgifter på den slags varer når man handler indenfor EU... Jeg var også sikker på at det var sådan når man handler på tværs af grænser. Men en bekendt jeg har, siger at der ikke kommer afgifter på den slags varer når man handler indenfor EU... Desuden er det jo ikke ligesom med biler hvor man skal have dem indregistreret i Danmark... så der er ingen der får at vide hvad der er i pakken smiley

MVH
    Morten

• #3   8. jun 2003 Nååå på den måde......... Så kan det danske toldvæsen rende mig et vist sted næste gang jeg køber headunit.......

MVH René

• #4   8. jun 2003 Bare husk alt priserne i tyskland er + 15% tysk moms.

• Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    apr 2003

#5   8. jun 2003 Jeg ved ikke med andre sider... men på de sider jeg har været inde på, var momsen indregnet i prisen

• Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    apr 2003

#6   8. jun 2003 Kom lige til at se... der er da vist også lidt at spare på forstærkere, ikke helt så meget men man kan da f.eks. spare en plovmand på en Magnat Xcite 720 (2400 herhjemme - 1870 i Tyskland)

• Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    apr 2003

#7   8. jun 2003 Kom lige til at se... der er da vist også lidt at spare på forstærkere, ikke helt så meget men man kan da f.eks. spare en plovmand på en Magnat Xcite 720 (2400 herhjemme - 1870 i Tyskland)

• #8   16. jan 2007 Der er del at spare ved at købe i Tyskland under alle omstændigheder.. Jeg købte en Pioneer radio derned for et par år siden, og den gang kostede den 5200 her i dk, og jeg fik den omkring 2700 alt inkl.

Kommentér på:
Billige headunits

Annonce