{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.764 visninger | Oprettet:

Montering af aktiv subwoofer i polo fra 14 {{forumTopicSubject}}

Godmorgen der ude

Er der nogen der har erfaring med, at monter en sub der kan sidde nede ved reservehjulet selv? For jeg kan få den billigere og skal ikke betale for montering, så kan spare 1000 - 1500 ved selv at gøre det smiley

Men ved ikke hvor kompliceret det er at komme ind bag den skærm der sidder i den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af aktiv subwoofer i polo fra 14
  • #1   19. jul 2018 Du skal ikke ind bag skærmen.
    Du skal koble den til højtalerkabler, strøm, tændingsstrøm og lave en stelforbindelse.

    Så hvis ikke du er 110% sikker på hvordan du skal finde det, så vil jeg sige at de 1000 kr. til montering er godt givet ud.


  • #2   19. jul 2018 Jeg har arbejdet med en del anlæg, men det er på biler fra start 00'erne og det ser jo lidt anderledes ud nu.
    for at få fat i højtaler kablet, skal jeg så afmonter skærmen eller kan jeg få adgang til ledningerne på en anden måde?


  • #4   19. jul 2018 Kan godt se på dine tidligere forumemner at det er gået super godt med anlæg i bilerne smiley smiley

  • #5   19. jul 2018 jeg ved ikke lige hvad popcorn er, jeg har ikke brugt BG i flere år da jeg ikke har haft bil. Men har jo kun henvendt mig med min problemer og ikke mine succere hvis det var ironisk ment smiley

  • #6   19. jul 2018 Popcorn er en smiley der spiser popkorn smiley Virker ikke i deres app som så meget andet smiley

  • #7   20. jul 2018 "Jeg har arbejdet med en del anlæg," (så burde du ikke behøve at spørge) "men det er på biler fra start 00'erne og det ser jo lidt anderledes ud nu. " Der er sgu ikke meget forskel... Det du spørger om er super basic... Du skal bare tilslutte til højttalerkabler hvis din aktive sub har high-level indgang... (Og strøm og stel naturligvis)

Kommentér på:
Montering af aktiv subwoofer i polo fra 14

Annonce