{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

kristian J
kristian J
Følger: 7 Emner: 2 Svar: 2

Xzound sdx-290 tænder ikke {{forumTopicSubject}}

Hejsa bilgalleri, har lige købt en xzound sdx-290, og er lige blevet færdig med at sætte den til. Men når jeg fyrer musik på tænder den ikke, jeg har ikke tilsluttet et kabel til "rem" som er den der fortæller forstærkeren at tænde, fordi det er en standard radio det skal spille med. Er der nogle muligheder for at tænde den uden At sætte kablet i fra radioen i forstærkeren?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xzound sdx-290 tænder ikke
  • #2   4. aug 2018 Hvordan får den forstærker signal? Går ud fra du bruger en High-low converter... Og der har du selvfølgelig ikke valgt en af de billige lorte tingester der ikke automatisk laver et REM signal vel? For ALLE kvalitets convertere laver nemlig et rem signal, som gør montering super simpel, så man undgår at skulle ud i vamle fuskerløsninger som f.eks. at tage strøm fra nr. plade lyset eller anden fusk...

Det her er præcist hvorfor ordentlig råd og vejledning er guld værd... Og hvorfor jeg ikke fatter folk ikke søger korrekt vejledning istedet for at spilde tid og penge på uholdbare fuskerløsninger der gør mere skade end gavn...

Kommentér på:
Xzound sdx-290 tænder ikke

Annonce