{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvem laver bedst lyd i bilen
  • Nikolai R
    Nikolai R Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Svar: 8
    #1   20. nov 2006 Marc a... stil dig først det her spørgsmål... har du mellem 5 og 10.000 kr. som du vil smide efter en montering...? altså kun montering... anlægget kommer ved siden af... er svaret nej jeg har ikke 5-10.000 kr. til det... så glem det:)

• #3   20. nov 2006 har pengene.. ik noget der.. skl bare ha lavet to komponent sæt i bilens for og bagdøre, og så sat e forstærker op. Har bare ikke tid, og vil ha gjort det helt perfekt...

• #4   20. nov 2006 glemte at sige, at jeg bor på sjælland.. prøver at ringe til dansk auto hifi i morgen.. er de gode til det..?

• #5   20. nov 2006 CarSound i Roskilde... ved ikke med de øvrige CarSound butikker... men de gør i hvertfald meget i I.C.E installationer...

• #6   20. nov 2006 få da smidt en bas i osse hvis du har pengene..! det giver en så meget bedre oplevelse..!

• #7   20. nov 2006 ja det kan godt være jeg skal ha bas også.. den fylder bare så meget..He He.. skal jeg vælge carsound i roskilde eller dansk auto hifi..

• #8   20. nov 2006 ved ikke hvem som er bedst... men ved at CarSound kun sælger kvalitets produkter, og du kan få lavet installationen præcis som du vil... det er kun fantasien som sætter grænsen...

mine egne enheder er alt sammen købt der... og er KUN tilfreds med det...

• #9   20. nov 2006 Du skal vælge Soundstyle.dk. De kan hjælpe dig med det hele, og laver et SUPER arbejde.
    Bare se de fede dørsider der er i Bjørns sorte Lexus. Dem har Soundstyle.dk lavet. Det er flot og prof lavet!
    Så tag en snak med dem. www.soundstyle.dk

• #10   20. nov 2006 hehe... ved tilfældigvis at ham som har soundstyle.dk kommer nede i carsound...

• #11   20. nov 2006 hehe, er lige her smiley

Jeg kommer nede hos Rasmus for at hyggesnakke lidt...

Daniel

• #12   20. nov 2006 tjaa det er vel smag og behag min far fik lavet sit anlæg i bilen af dansk auto hifi og det lyder dårligt tingene er ved at falde ud og det rasler så jeg har kun dårligt om det firma. Kan jo være andre har haft det godt med dem.. smiley

• #13   20. nov 2006 jeg ville også tage ned og snakke lidt med rasmus i carsound, hvis du har pengene, finder han lige det anlæg du vil ha, lige den lyd du leder efter. top service - bare for dyrt til mig desværre.

• #14   20. nov 2006 Ville tage en snak med thomas fra www.sound-base.dk

Mr Razz K har du en hjerneblødning eller hva?? Manden vil ha kvalitets anlæg og så siger du danskautohifi tag dig sammen.

• #15   20. nov 2006 marc a - for at give dig et ekspempel på hvad rasmus har lavet, så har han monteret nogle Rainbow komponent sæt i dørene på en seat altea fra 2006, og lagt nogle 8" subs under sæderne, så de ikke fylder bag ved... og der ligger også forstærkeren, og det er dog stadig original headunit'en som sidder i... men det lyder for sygt godt smiley

• #16   21. nov 2006 Hvis du vil have en Rigtig god montør på sjælland, så kontakt Mads fra Carsound i Holbæk, han er rigtig god især hvis det skal være noget specielt du vil have lavet, hvis det bare er alm. montering kan alle forhandlere vistnok finde ud af det smiley

en anden ting, har du komponenterne selv? eller er det nogen du skal have samtidig?

Men altså når vi snakker sjælland så kan jeg klart anbefale Carsound i holbæk.

• #17   21. nov 2006 Bdog det beviser jo bare at du ikke fatter hvad jeg siger.. Hvis man vil ha noget der spiller godt og flot osv så går man sgu da ikke dkhifi eller hva??

• #18   21. nov 2006 Allan, det kommer an på hvad man betegner som godt,

for nogen mener et anlæg spiller godt bare det spiller højt jo. i dette tilfælde vil det jo være oplagt at tage i DK auto hifi da det er det de primært gør i.

i andre tilfælde hvor vi snakker SQ lyd kvalitet, der er det nok ikke så meget dem man skal indtil da de som sagt går mere op i at spille højt.

når det så er sagt så mener jeg at DK Autohifi i herning ihvertfald sælger SQ anlæg også smiley men der har de også en ordentligt forhandler bag disken smiley

• #19   21. nov 2006 Ja det gir dig ret i men når nogen siger de vil ha god lyd så ville jeg betegne det som SQ.

Personligt kan jeg ikke li Dkhifi som nok fornemmes pga af flere årsager. De fortæller de de unge gerne vil høre uanset om det er rigtig eller ej de fortæller det der skal til at smide en varre over disken her og nu og ikke en vare som kunden nødvendigvis har brug for..

Tror de tager røven på virkelig mange første gangs købere skal da være ærlig at sige jeg købte mit første anlæg i dkhifi har aldrig smidt 8000 så hurtigt ud af vinduet..

Syntes bare der findes SÅ mange meget bedre alternativer til både dem der vil ha god lyd og dem som vil spille lidt højere.
    Sel. hvis du er fuldstændig ligeglad med hvordan det lyder og bare vil ha noget som siger BUM BUM så er det da sikkert fint.

• #20   22. nov 2006 Bdog kender ikke Ejeren personligt ved bare man får god service der.. Da jeg har handlet mange steder og aldrig fået bedre behandling end der... Og desuden tror jeg bare den skal stoppe her du fatter åbenbar brik og det er vist nærmere dig der mangler brikker og vist godt kan li at høre dig selv og dine megninger er den eneste der dur. Inderst inde så ved du jo også godt det ikke er et enkelt stående tilfælde...

• #21   22. nov 2006 Jaja du er dygtig ha et flot liv

Kommentér på:
hvem laver bedst lyd i bilen

Annonce