{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

jon T
jon T
Tilmeldt:
7. okt 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kæmpe problem med radioen {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg har en kæmpe problem med lyd fra radioen.
jeg købte for et par uger siden en opel zafira fra år 2000.
men kunne ikke få radioen til og virke, altså den ville godt vise hvilket radiokanal man var på osv, men der kom INTET lyd ud. så jeg købte en anden almindelig ny bilradio, men problmet er der stadigvæk!! jeg har sat nye ledninger fra den nye radio og videre til bilen. der er ikke forstærker eller andet i bilen. kun 4 højtalere i dørene.

jeg har kigget på sikringer, ledninger igennem, højtalerne igennem. jeg aner ikke mine levende råd.

radioen jeg skiftede ud var en org opel radio.

hvad dælen kan jeg mon gøre ?

kan den være kodet i selv bilen? men der stod intet i displayet at den var i CODE mode.

håber nogle kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæmpe problem med radioen
  • #1   15. okt 2018 Er der klippet i bilens originale radio-stik/ledninger ?
    Har du tjekket om der der er højtalere i bilen ?

    Der er ikke noget der skal kodes på den årgang, og især ikke hvis du har prøvet at montere en alm ikke original radio, så burde du få lyd ved at afspille en cd/aux/usb


  • jon T
    jon T Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   15. okt 2018 Ja, der er højtalere i bilen. og der er ikke klippet i nogle ledninger.

  • #4   16. okt 2018 Tror ikke du kan være sikker på at alle ledninger sidder rigtigt - det lyder mistænkeligt at det ikke har virket overhovedet efter købet, hvilket får mig til at tro at sælger havde et andet anlæg i og ved salget sat det gamle tilbage i...

    Jeg ville finde et ledningsdiagram og gennemgå alle ledninger i stikket...


Kommentér på:
Kæmpe problem med radioen

Annonce