Hvilken spilledåse til max 1000 kr {{forumTopicSubject}}
Halløjsa ærede hifi-nørder
Jeg skal bare bruge en alm. spillrdåse til hverdagen.
Hvilket mærke skal jeg generelt gå efter? (Havde en JVC og det var dårlig kvalitet og dårlig betjening)
Den skal tilsluttes 2 stk dørhøjtalere af alm. standard.
Kriterier er (frem for mange Watt)
1) Nem tilslutning af smartphone. Gider fx ikke et bluetooth system der tager 3 minutter at tilslutte hver gang bilen slukkes, så hellere et jackstik
2) Rimelig nem og simpel betjening og ikke 740 valgmulighederm, man alligevel aldrig kommer til at bruge i hverdagen.
3) Lys skal kunne dæmpes da jeg ofte kører i total mørke.
sep 2013
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 103
sep 2013
https://www.pioneershop.dk/produkter/183-bilstereo---dab/8437-pioneer-mvh-s210dab-med-dab-radio/
sep 2013
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
Personligt synes jeg at pioneer laver det bedste menusystem så det gør radioen enkel at bruge... nogle andre mener det er noget der er spyttet ud ad helvedes flammer for at give folk en depression af grov karakter... Men jeg foretrækker Pioneers systemer...
Men hvilken bil skal den monteres i? Jo nyere bil jo mere elektronik... og jo mere bøvlet er det ofte at udskifte ens radio... Så kræves der T-kabler, iso adabtorer, eller canbus adabtorer... Og pludselig bliver den eller gode pris på 999,- kr til 2500 pga 1500 kr til monterings grej...
sep 2013
Der sidder en JVC med DAP+, bluetooth og USB i nu. Den er netop er holdt op med at virke, dvs der er strøm og lys på men "source knappen" virker ikke længere.
Da jeg installerede den krævede det ikke noget ekstraudstyr.
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
sep 2013
sep 2013
Kan man fx blot skrue selve gummi antennen af og montere en tilsvarende DAB eller skal hele antennen med kabel skiftes og føres om?
sep 2013
Okay det tænkte jeg nok. Er der også en strømførende ledning til DAB- antennen, til at forstærke den, det synes jeg at have læst?
DAB radioen har aldrig virket da der også var FM radio i som jeg brugte.
Nu tænker jeg så at få monteret DAB antenne da vi også ind i mellem kører i Norge og der er FM udfaset.
Hvilken spilledåse til max 1000 kr