{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Michael S
Michael S
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 103

Hvilken spilledåse til max 1000 kr {{forumTopicSubject}}

Halløjsa ærede hifi-nørder

Jeg skal bare bruge en alm. spillrdåse til hverdagen.

Hvilket mærke skal jeg generelt gå efter? (Havde en JVC og det var dårlig kvalitet og dårlig betjening)

Den skal tilsluttes 2 stk dørhøjtalere af alm. standard.

Kriterier er (frem for mange Watt)

1) Nem tilslutning af smartphone. Gider fx ikke et bluetooth system der tager 3 minutter at tilslutte hver gang bilen slukkes, så hellere et jackstik smiley
2) Rimelig nem og simpel betjening og ikke 740 valgmulighederm, man alligevel aldrig kommer til at bruge i hverdagen.
3) Lys skal kunne dæmpes da jeg ofte kører i total mørke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken spilledåse til max 1000 kr
  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    sep 2013

#2   4. nov 2018 Kim H: Kan du selv anbefale noget?

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    sep 2013

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    sep 2013

#5   4. nov 2018 Så venter jeg på Cody smiley

• #6   4. nov 2018 Kan se du selv har kig på Pioneer... Vil sige at ud fra dine egne krav så vil den passe fint... Bevares de fleste autoradioer i dag har 740 forskellige valgmuligheder... Men det indstiller man 1 gang og så er den skid ellers slået...
    Personligt synes jeg at pioneer laver det bedste menusystem så det gør radioen enkel at bruge... nogle andre mener det er noget der er spyttet ud ad helvedes flammer for at give folk en depression af grov karakter... Men jeg foretrækker Pioneers systemer...

Men hvilken bil skal den monteres i? Jo nyere bil jo mere elektronik... og jo mere bøvlet er det ofte at udskifte ens radio... Så kræves der T-kabler, iso adabtorer, eller canbus adabtorer... Og pludselig bliver den eller gode pris på 999,- kr til 2500 pga 1500 kr til monterings grej...

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    sep 2013

#7   4. nov 2018 @ Cody: Det er en Peugeot 206 SW 1.6 16 V, 2004.
    Der sidder en JVC med DAP+, bluetooth og USB i nu. Den er netop er holdt op med at virke, dvs der er strøm og lys på men "source knappen" virker ikke længere.

Da jeg installerede den krævede det ikke noget ekstraudstyr.

• #8   5. nov 2018 En 206 giver ingen problemer det er bare at koble radio til...

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    sep 2013

#9   5. nov 2018 Næ detskulle jeg da heller ikke mene. Jamen så går jeg efter en Pioneer.

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    sep 2013

#10   5. nov 2018 Er der forresten en let måde at skifte en FM antenne ud med en DAB+ antenne?

Kan man fx blot skrue selve gummi antennen af og montere en tilsvarende DAB eller skal hele antennen med kabel skiftes og føres om?

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    sep 2013

#12   6. nov 2018 @ Erik K:

Okay det tænkte jeg nok. Er der også en strømførende ledning til DAB- antennen, til at forstærke den, det synes jeg at have læst?

DAB radioen har aldrig virket da der også var FM radio i som jeg brugte.
    Nu tænker jeg så at få monteret DAB antenne da vi også ind i mellem kører i Norge og der er FM udfaset.

Kommentér på:
Hvilken spilledåse til max 1000 kr

Annonce