{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

ny radio hyler. {{forumTopicSubject}}

hey bg.
jeg har lige sat en ny radio i min golf 4. og nu hyler højtalerne i takt med motor omdringer. har brugt de stik der sidder i fra org, ingen forstærker eller noget ekstra udstyr. bare en ny radio plug and play. hvad kan det skyldes..
Radioen er en udstilings model, så er den bare færdig...??
ps. hvis jeg holder stel ledningen på tændings låsen i stedet for den sidder i stikket, hyler den ikke. men holder jeg den på andre andre steder, hyler den stadig.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny radio hyler.
  • #1   26. mar 2019 Prøv først lige give radioen en ekstra / ordentlig stel forbindelse
    Har garanteret en bolt eller noget bagpå.

• #2   26. mar 2019 den har ikke bolt bag på. der er kun den ledning der sidder i stikket, til stel.
    og når jeg holder den på tændings låsen ved siden af nøglen, hyler den ikke. men holder jeg den på f.eks. ratstammen eller andre metal beslag, hyler den.

• #3   26. mar 2019 Sådan en kæreste havde jeg en gang...

• #4   26. mar 2019 Holder på det er på grund af en dårlig stel forbindelse eller manglende stel.
    Stelbanerne i selve radioen kan også være feset af, de er temmeligt sarte.
    Man bør frakoble batteriet når man sætter den slags til.
    Radioen kan også være leveret med denne defekt, en “demo” kan sagtens være en radio en anden har tilbage leveret. Hvad siger den nye radios manual om stel og plus? Fordi den passer i stik er ikke altid ensbetydende med stel/plus og tændings plus kommer rigtigt ind i radio. Til det skal du bruge et multimeter til tjekke med.
    Har ved Gud i mine unge dage fejlsøgt på mange folks gør det selv bil radio installationer.

• #5   26. mar 2019 har også måtte bytte om på konstant strøm og den der først giver strøm ved tænding, de sad byttet om i forhold til bilens, og den gamle radio.
    Har åbnet radioen og sat en 5mm skrue gennem kabinettet for at få en bedre stel, det hjalp lidt. nu hyler den kun lidt. Så er enig med dig i det nok er stel den er gal med. og nok fesen af. men nu gider jeg ikke rode mere med en radio til 250kr. den ryger ud til højre, og så køber jeg en ordenlig i stedet for. tak for rådne..

• #6   26. mar 2019 Vil skyde på den kom defekt, stel banerne feset af.
    Når man køber demo elektronik handler det oftes om noget der er tilbageleveret, ikke altid i ærlig stand. Købte engang en pc i Aldi på tilbud tilbud, kassen var brudt og havde været pakket ud. På pc’en lå både dokumenter og billedet fra en fremmed

Kommentér på:
ny radio hyler.

Annonce