{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Nissan Qashqai: Musiknummer på CD starter forfra når jeg starter bilen {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

Vi har lige fået en Qashqai fra 2015. Det irriterer mig, at CD'en starter forfra på det musiknummer jeg sidst hørte. Min Up (og alle andre biler jeg har prøvet) fortsætter bare derfra hvor man kom til.

Jeg har spurgt i Qashqai gruppen på Facebook med lidt over 1.000 medlemmer, men spørgsmålet fik desværre ikke så meget opmærksomhed. Én af de personer som svarede sagde dog, at hans QQ bare fortsatte fra hvor han var kommet til.

Den glemmer ikke radiokanaler og husker trods alt også hvilket nummer jeg sidst hørte, så jeg mistænker umiddelbart ikke, at der er noget som er sat forkert sammen. Dette uden dog på nogen måde, at have forstand på det. Jeg havde bare engang vendt ét eller andet forkert i en tidligere bil og der huskede radioen ikke noget fra gang til gang smiley

Jeg har rodet rundt i indstillingerne og kigget i instruktionsbogen (i ren arrigskab) og synes ikke jeg kan finde noget.

Er der NOGEN som kan have et bud på hvad det kan skyldes? smiley

God aften til alle!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan Qashqai: Musiknummer på CD starter forfra når jeg starter bilen
Kommentér på:
Nissan Qashqai: Musiknummer på CD starter forfra når jeg starter bilen

Annonce