Skift af headunit i ny bil.. {{forumTopicSubject}}
Hvad gør man hvis man vil skifte headinut i de nye biler hvor en del af bilens indstillinger store fra radioen.. Er det helt udelukket eller i stiller man evt det der skal indstilles inden man skifter ( hvis det kan lade sig gøre..)
Eks. Den bil jeg kører i nu på jobbet kan bla. vise km tal og brændstofforbrug i radioen, og i min tid. VW crafter havde også en del indstillinger fra radioen..
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 31 Svar: 5.481
Nå men da radioen kom ud blev lys sensoren deaktiveret og nærlyset var derfor tændt når der kom tænding på selvom det var lyst, man kan ellers justere lys sensoren via skærmen.
Dørene låser normalt når man når 20, det kan man slå til/fra på skærmen, og uden skærmen monteret låser dørene bare ikke ved mindre man bruger kontakten i døren eller fjernbetjeningen
Speedometeret og omdrejningstæller og alle lamperne virkede desuden ikke... Toyota lusede dog noget i stikkende så der kom liv i speedo
VW kan man stille alt og så tage radioen fra og så husker den det
apr 2016
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 25 Svar: 127
Det var bare en tanke jeg fik efter jeg kørte i den nye VW crafter på mit gamle arbejde.. Og på mit nuværende arbejde har vi en Fiat Ducato samt en lejet Nissan NV300 hvor en del af bilens info er i headunit.. I Crafteren skal instrumentbelysningen og måle enhederne styres i radien..
apr 2016
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 25 Svar: 127
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
Skift af headunit i ny bil..