{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Skift af headunit i ny bil.. {{forumTopicSubject}}

Hvad gør man hvis man vil skifte headinut i de nye biler hvor en del af bilens indstillinger store fra radioen.. Er det helt udelukket eller i stiller man evt det der skal indstilles inden man skifter ( hvis det kan lade sig gøre..)

Eks. Den bil jeg kører i nu på jobbet kan bla. vise km tal og brændstofforbrug i radioen, og i min tid. VW crafter havde også en del indstillinger fra radioen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af headunit i ny bil..
  • #1   5. maj 2019 Du kan købe headunit idag hvor der er bygget til de fleste bil mærket. hvor alt det er i anlæget i nu. Så du burde kunne søge det til din bil model .

• #2   5. maj 2019 Forskelligt fra bil til bil, vores Avensis' radio skulle have skiftet et modul, og Toyota Danmark tog den ind og kiggede på det U/B efter garantien smiley
    Nå men da radioen kom ud blev lys sensoren deaktiveret og nærlyset var derfor tændt når der kom tænding på selvom det var lyst, man kan ellers justere lys sensoren via skærmen.
    Dørene låser normalt når man når 20, det kan man slå til/fra på skærmen, og uden skærmen monteret låser dørene bare ikke ved mindre man bruger kontakten i døren eller fjernbetjeningen
    Speedometeret og omdrejningstæller og alle lamperne virkede desuden ikke... Toyota lusede dog noget i stikkende så der kom liv i speedo smiley
    VW kan man stille alt og så tage radioen fra og så husker den det smiley Derudover kan man få eftermonteret radioer der kan styre funktionerne, vores Touran har en hvor man kan styre klima og sædevarme osv

• #4   5. maj 2019 #3 ikke nogen bestemt..

Det var bare en tanke jeg fik efter jeg kørte i den nye VW crafter på mit gamle arbejde.. Og på mit nuværende arbejde har vi en Fiat Ducato samt en lejet Nissan NV300 hvor en del af bilens info er i headunit.. I Crafteren skal instrumentbelysningen og måle enhederne styres i radien..

• #5   5. maj 2019 Nu er det ikke et behov jeg har lige pt.. Men jeg kan se at det sikkert kan lade sig gøre hvis behovet / lysten kommer alt efter hvilket bilmærke der er tale om..

• #6   5. maj 2019 I de fleste moderne biler giver det slet ikke mening at skifte radioen, da den netop indeholder flere funktioner end bare det lydmæssige, og ofte kan det samme som de fleste nye Radioer til bilen i dag... En reel opgradering sker derfor først i signalvejen efter radioen...

Kommentér på:
Skift af headunit i ny bil..

Annonce