3.372 visninger
|
Oprettet:
Xzound {{forumTopicSubject}}
Hejsa ..
Nogle der har erfaringer med Xzound? Vi har selv en cd-afspiller i min mors bil, men den spytter brændte cd'er ud ligeså hurtig som jeg bliver afvist af dameri byen.
Nu tænkte jeg mere på bassen, sådan en 12" 1000Watt til 1k, er det noget der holder?
Jeg har begrænset penge at købe for, så hvis i kender nogle gode sider, eller hvis i har et ordenlig anlæg i har til salg så smid link her
max. 5.000kr
Mvh Dan
feb 2004
Følger: 9 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 133
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 3 Emner: 77 Svar: 594
Hold dig fra de helt billige mærker!!
Jeg ville hellere købe noget brugt i et godt mærke, end noget billigt nyt..
Og hvis du evt. vil bruge 5000 kr? så overvej evt. at købe her:
http://www.digitalo.de/index.php
Der kan du få virkelig meget for dine penge.
Der har jeg selv købt alt mit bilanlæg.
Priserne er blandt de billigste i EU, De leverer lagervarer på din adresse inden for nogle dage (2-4).. Og det bedste af det hele, man kan bestille pr. efterkrav selvom man bor i lille Danmark. Så du behøver altså ikke at være i besiddelse af et kreditkort eller et Dankort for at købe der. Det er ligeså let som at bestille dele, pc-udstyr ell. lign. fra DK
Og de har et kæmpe udvalg af bilanlæg, navigation, forstærkere, højtalere osv. og alt muligt andet elektronik
I forhold til fx. shopman.dk, så sparer du en del penge + du får varene hurtigere!
Jeg har aldrig haft problemer med defekte varer eller dårlig embalaring derfra.
Og det er en dansker fra UPS der kommer med pakken, så det betyder ikke noget hvis man ikke behersker det tyske sprog... Hvilket jeg ikke gør
Jeg købte forøvrigt en JVC KD-DV5000 DVD-reciver til bilen dernede sidst..
Ps. Der er selvfølgelig stadig garanti på varene som i DK, da de er købt indenfor EU. Priserne på siden skal ganges med ca. 7 1/2, så har du prisen i dkr. Og der kommer ingen moms eller told oveni...
Mvh Ricky
mar 2004
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 9
jun 2003
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 3 Emner: 77 Svar: 594
Jeg går ud fra du mener Audiobahn? De laver nogle rigtige lækre højtalere og forstærkere i top kvalitet. De spiller godt, og får de fleste steder masser af ros
Ricky
mar 2004
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 9
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.587
Xzound