{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.372 visninger | Oprettet:

Xzound {{forumTopicSubject}}

Hejsa ..

Nogle der har erfaringer med Xzound? Vi har selv en cd-afspiller i min mors bil, men den spytter brændte cd'er ud ligeså hurtig som jeg bliver afvist af dameri byen.

Nu tænkte jeg mere på bassen, sådan en 12" 1000Watt til 1k, er det noget der holder?

Jeg har begrænset penge at købe for, så hvis i kender nogle gode sider, eller hvis i har et ordenlig anlæg i har til salg så smid link her smiley max. 5.000kr

Mvh Dan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xzound
  • #1   21. jul 2004 tja.. har brændt en af dem af.. det tog ca 15 min med en stor JBL forstærker.

• #2   21. jul 2004 Hej Dan,

Hold dig fra de helt billige mærker!!
    Jeg ville hellere købe noget brugt i et godt mærke, end noget billigt nyt..
    Og hvis du evt. vil bruge 5000 kr? så overvej evt. at købe her:
    http://www.digitalo.de/index.php
    Der kan du få virkelig meget for dine penge.
    Der har jeg selv købt alt mit bilanlæg.
    Priserne er blandt de billigste i EU, De leverer lagervarer på din adresse inden for nogle dage (2-4).. Og det bedste af det hele, man kan bestille pr. efterkrav selvom man bor i lille Danmark. Så du behøver altså ikke at være i besiddelse af et kreditkort eller et Dankort for at købe der. Det er ligeså let som at bestille dele, pc-udstyr ell. lign. fra DK smiley
    Og de har et kæmpe udvalg af bilanlæg, navigation, forstærkere, højtalere osv. og alt muligt andet elektronik smiley
    I forhold til fx. shopman.dk, så sparer du en del penge + du får varene hurtigere!
    Jeg har aldrig haft problemer med defekte varer eller dårlig embalaring derfra.
    Og det er en dansker fra UPS der kommer med pakken, så det betyder ikke noget hvis man ikke behersker det tyske sprog... Hvilket jeg ikke gør smiley
    Jeg købte forøvrigt en JVC KD-DV5000 DVD-reciver til bilen dernede sidst..
    Ps. Der er selvfølgelig stadig garanti på varene som i DK, da de er købt indenfor EU. Priserne på siden skal ganges med ca. 7 1/2, så har du prisen i dkr. Og der kommer ingen moms eller told oveni...

Mvh Ricky

• #3   21. jul 2004 Jeg har en Xzound radio/cd + Front og sub i min rolla og jeg har ingen problemer, heller ikke med brændte, men det kan da oxo være at jeg bare er heldig. Men når jeg skal have nyt bliver det IKKE xzound, for det er noget lavpris-shit, det kan man tydeligt hørre. Så selv om at jeg ingen prob har, vil jeg råde dig til at købe noget i en lidt højre prisklasse og helst et navn man kender. Er der nogen der ved noget om Autobahn anlægne mht kvali osv?

• Tomasss C
    Tomasss C Tilmeldt:
    jun 2003

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #4   21. jul 2004 hey... jeg har en xzound i min bil den har ik fejlet noget endnu og spiller brændte cd'er

• #5   21. jul 2004 Zanderz H -->
    Jeg går ud fra du mener Audiobahn? De laver nogle rigtige lækre højtalere og forstærkere i top kvalitet. De spiller godt, og får de fleste steder masser af ros smiley

Ricky

• #6   22. jul 2004 Jepski, det var Audiobahn jeg mente... tak for linket, en ok side med noget lækkert gear... kan anbefales.

• #7   27. jul 2004 altså jeg har sådan en xzound 100watts sub, den laver rimeligt dyb bass, og den kan runge godt og grundigt, men den giver ikke det optimale slag, som hvis du køber en dyrere bass... derfor jeg har 2 foskellige i min smiley men jeg vil sige den er de 1000 kr. værd.

Kommentér på:
Xzound

Annonce