{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Android 2 din
  • #1   29. sep 2019 Konens spiller skam fint.

  • #2   29. sep 2019 Det fås i så mange kvaliteter, meget spiller lort

  • #3   29. sep 2019 Alle dem jeg har haft med at gøre spiller lige så godt som alt muligt andet smiley
    Har oplevet nogen der kan have lidt svært ved FM radio


  • #4   30. sep 2019 Valg xtrons mærke

  • #5   30. sep 2019 Som med alt andet er der forskel på om du køber noget til 100kr eller 10.000kr

  • #6   30. sep 2019 De er efterhånden blevet rigtig gode mange af dem smiley
    Men som de allesammen siger selvfølgelig er der forskel i kvalitet, men er man oppe omkring de 3000+ for en enhed, skal den gerne være ganske ok smiley


  • #7   30. sep 2019 #6 gav 2300 til min på ebay. Den er bare flydende hurtig og lækker. Der sidder 4gb Kingston ram i og octa core + 32gb intern hukommelse med 3x usb indgang smiley den har plug and play iso stik, ikke ligesom mange andre billige android enheder hvor iso stik skal man selv samle. Derfor skal man vælge xtrons

  • #8   30. sep 2019 Til hvilken bil søger du til?

  • #9   30. sep 2019 passat 3bg

  • #10   30. sep 2019 https://www.ice-shop.dk/pc78mtw.html
    Den burde være sådan en her du leder efter.
    Det er i hvert fald en ganske fin kvalitet smiley


  • #11   1. okt 2019 Jeg har en 2 din radio ramme til at lægge til en passat 3bg jeg aldrig selv fik brugt hvis det er.

    generelt er min erfaring med de Android radioer at der er lagt vægt på de skal kunne alt til billige penge og så har man sparet på lydkvalitet for at holde prisen nede.

    Så går man ikke så meget op i lydkvalitet men den bare skal kunne spille et eller andet så er de sikkert fine nok.

    Men går man bare lidt op i lydkvalitet så vil jeg klart anbefale dig at købe et af de kendte mærker (alpine Pioneer jvc Kenwood og Sony) hvis man ikke har brug for at den kan alt muligt man sikkert ikke kommer til at bruge af lige vel så er de som ikke meget dyere.


  • #12   1. okt 2019 tonny l & andre.

    Ja og vi hører jo alle sammen fuldstændig ens, og har ingen problemer med at høre forskellige stemmeleje osv.
    Der er da et par stykker i min vennekreds og familie der bla. siger at jeg taler for lavt, men alle andre har INGEN problemer med at høre mig.
    Så er der de halvdøve og heldøve. ??
    Tror min kone gav 300 for hendes i kinaland eller sådan noget.
    Bare for at prøve, og den spiller skam fint og kan spille ok højt. (originale højtalere) men ikke det helt høje boom boom..??
    Og jeg har andre radioer fra pioner, kenwood og Sony osv. til at ligge, og der er ikke et større lydoplevelse i den, end i Kina afspilleren.

    Så mon ikke det også handler lidt om audio regilion også..
    Det skal nu engang bare sidde i en bil på 4 hjul.
    Og de fleste af folks ører vender samme vej, og ikke ned mod dørhøjtalerne eller hattehylden.... ??


  • #13   2. okt 2019 buggi boy

    Jeg kan høre du er en af dem der ikke går så meget op i lydkvalitet. og det er også helt fint.

    der er ingen radioer der giver mere end 15-18 RMS Watt så de fleste spiller ca. lige højt eller lavt. uanset om der er en billig Kina radio eller en Pioneer til 10000 kr.
    forskerne ligger i lydkvalitet (detaljer klangen og så videre) og der er virkelig stor forskel. lydkvalitet har ikke noget med at spille højt at gøre.

    De fleste biler idag har diskanter oppe i vindues højde for netop at løfte lyder godt i den retning vores øre pejer. Jeg er ret sikker på de fleste ville kunne høre forskel selv på standard højtalere om det er en Kina radio til 300 kr eller en alpine til 1500 kr. Hvis altså man gider lytte til noget musik i en ordentlig kvalitet og ikke bare streamer et eller andet komprimeret lorte kvalitet.


  • #14   2. okt 2019 #13 hvad hvis min kina android er 4x48 watt. Har nogle andre højtaler og diskanter (JL Audio) og streamer mest på Spotify i høj kvalitet valgt i indstillinger?

  • #15   2. okt 2019 Man streamer vel alt idag, på den ene eller anden måde, med mindre man er en gammel fætter. ??
    Jeg vil også bare spare mine penge for så vigtig kan lyd ikke være i en bil man bruger til transport.
    Men selvfølgelig skal der jo også være plads til nørderi, for dem som har trrang til det. ??. ??. ??
    Man skal jo også tænke på at ikke alle biler er helt 100% lydløse indvendig.
    Og samtidig skal men jo også høre hvad der sker ude i trafikken, dytteri, udrykning eller folk der råber af hinanden i trafikken.
    Men konens kan både spille dakkedak og man kan se tv, men fm radio er lort, men det har den også været ved alle de andre radioer jeg har liggende på lager
    Men det må tilskrives den antenne der er monteret fra fabrikken. ??


  • #16   3. okt 2019 #14 selv om der står 48 watt så giver den langt fra 48 watt. realistisk er den på 15-18 watt

    #15 Ja de fleste streamer men der er meget stor forskel på hvad kvaliteten er på streaming.

    at dit FM dårlige signal kan godt skyldes at dine uoriginal radioer ikke giver strøm til antenne forstærkeren som den originale radio gjorde. Det kan man få en adapter til at gøre.

    Jeg hører mest musik i bilen netop fordi der fred og ro til at nyde god musik. der er ingen der snakker om højt musik så man ikke kan høre hvad der sker omkring sig smiley


  • #17   3. okt 2019 Har nu opgivet det fm halløj, men ja den har antenne forstærker som dog får strøm, og det er det samme med alle de uorigale radioer jeg har prøvet, desværre havde tidligere ejer afmonteret den originale radio til fordel for en med cd afspiller, selv om der er mange der ikke bruger oldfasion cd'er.
    Bruger nu idag generelt kun Spotify når jeg bruger konens bil.


  • #18   3. okt 2019 Min svigerfar købte iøvrigt en radio med dab, fm, gps android, cd, til hans bil, og den har jeg fået da han ikke kunne forlige sig med.den.
    Pris inklusiv alt knap 6000,-kr.
    Lyd mæsdig er der ikke forskel.
    Konens har dog ikke dab og cd, men bare navi med tlf baseret gps for de 300,- kr.
    Og var det mig så havde jeg glædeligt sparet de Ca. 5600,-kr. og stadig købt billigt.
    Men sådan er vi jo forskellige, men 100% audionørd, det er jeg nu ikke.
    Men nu blev der jo også spurgt til erfaringer ikk, og det er jo det man er velkommen til at komme med. ??


  • #19   4. okt 2019 18# lige nøjagtig der blev spurgt til erfaringen.
    som jeg skrev i første indlæg går man op i funktioner og ikke lydkvalitet så er de billige Kina radioer sikkert fine nok. Går man lidt op i lydkvalitet skal man vælge noget andet. Det er min mening og jeg kan tydeligt høre forskel på dem jeg har hørt.

    Hvis du ikke kan høre forskel skal du da bare vælge den billigste alt andet ville da være dumt. Men jeg tror nu stadig det bare er fordi du ikke ved hvad du skal lytte efter og har hørt et fornuftigt hifi anlæg. Spotify er ok kvalitet hvis man køre på højeste niveau ellers er det lort


Kommentér på:
Android 2 din

Annonce