{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
351 visninger | Oprettet:

Tilslutning af to enheder! {{forumTopicSubject}}

Jeg har et måske latterligt spørgsmål! Jeg har en virkelig god radio i min bil, en alpine som virkelig sparker røv. Men jeg ville gerne have en skærm i min bil, en all-in one som så sidder oven over den nuværende, altså to forskelllige radioer i en 2-din. Mit problem er imiddlertid om man kan sætte to radioer på samme net i bilen, altså blot lodde dem på nuværende ledningsnet! Herved skal jeg kun bruge den ene når jeg fx høre musik, og kun den anden når der ses film! Håber der er et geni der kan hjælpe mig!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilslutning af to enheder!
  • #1   2. feb 2007 Mener du kan købe nogle stik til sådan noget? Ligesom en dvd afspiller, kan sættes til anlæget. Men er ikke 100.

• #2   2. feb 2007 De fleste alpine har aux indgang, ellers kan man købe en aux adaptor til dem.

• #3   3. feb 2007 BDog: Ja ved godt en all in one er overflåd, men vil jo stadig gerne udnytte udgangs efekten i men gamle radio når der høres musik, når jeg blot ser film er det lidt ligegyldigt. Men hvis du siger det vil brænde skidtet af at køre 2Hub over nettet, er det jo selvfølgelig ikke en mulighed! Jeg takker mange gange, tror det ender med en skærm, en ekstern dvd og så den adapter. Tror nok jeg er kommet frem til den hedder en AiNEt-adapter hos alpine! Mange tak!

Kommentér på:
Tilslutning af to enheder!

Annonce