{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Christian S
Christian S
Tilmeldt:
3. sep 2016
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Kia Picanto årgang 2016 anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Jeg er efterhånden blevet meget træt af den standard lydpakke der er i min lille
Kia picanto fra 2016.
Og har besluttet at nu må der gøres noget smiley
Jeg vil gerne have en ny 2-din head Unit i bilen
men er i tvivl om hvilke og hvilke kabler jeg skal bruge hvis rat styring, mikrofon og henholdvis
AUX og HDMI udgange skal bibeholdes og virke i bilen. smiley
Håber nogle kan hjælpe.


Kommentarer på:  Kia Picanto årgang 2016 anlæg
  • #1   5. nov 2019 alle rigtigt bilstereo forhandlere kan hjælpe dig med alt du skal bruge for at få ny radio i din bil

  • #2   5. nov 2019 Du kan også vælge den dyre løsning ligesom mig, hvor man køber en ting, finder ud af at man skal bruge en ting mere, en ting mere og en ting mere smiley

    Det er sjovt og lærerigt, men man får hurtigt brugt nogle penge...


  • Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #3   5. nov 2019 Marc J
    Det lyder dyrt smiley
    Hvad har du gjordt at ubehagelige oplevelser, siden du skriver en ting mere en ting mere? smiley


  • #4   5. nov 2019 Ikke noget ubehageligt. Men først sub, så head unit, så højtalere. Og kan se at jeg skal have forstærker på højttalerne, så de kan trække vejret fuldt ud. Og så er der lige det med CAN BUS, det er lige 500 mere.
    Fandt ting til fornuftige priser, men det er alligevel 1900 for sub, 2300 for radio, 2400 for højtalere, 1000for kabler og radioramme, og nu forstærker og CAN BUS ting. Så når vi lige at runde de 10k


  • Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #5   5. nov 2019 Marc J
    Det er selvfølgelig rigtigt nok smiley
    Ja før man ved af det, er der lagt en god portion penge i projektet smiley
    CAN BUS er det i forhold til at få ratbetjeningen til at virke med den nye Head Unit?


  • #6   5. nov 2019 Ellers så kig på om Match Plug and play ku være et alternativ.
    De fik ihvertfald anlægget i min Aygo til at sparke en del mere røv.


  • #7   5. nov 2019 Jeg er selv forhandler og ser tit folk bliver forbavset over at den radio til 1000 kr de gerne vil have kan kommer til at koste det dobbelte inden de har fået radio ramme canbus interface og så videre.

    fordelen ved at finde en dygtig bilstereo forhandler er at når man beder om en pris på alt der skal til for montere det man har tænkt sig. Så skulle der helst ikke komme nogle ubehagelige overraskelser.

    nogle af de spørgsmål jeg får mest er fra folk der har købt radio, højtalere eller forstærker og så finder ud af de mangler en masse for at kunne montere det. eller har fået købt noget der ikke passer i bilen af lige vel.


  • #8   5. nov 2019 Husk også at skift højtalerne. Dem der sidder i Picantoen er ikke meget bevændt

Kommentér på:
Kia Picanto årgang 2016 anlæg

Annonce