{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 din
  • #1   6. nov 2019 Det kan de fleste bilstereo forhandlere nok få hjem til dig.

  • #3   6. nov 2019 Jeg købte hos carsound, tænker de fleste har dem.

  • #4   6. nov 2019 syntes bare ikke jeg kan finde noget til 2din

  • #7   6. nov 2019 #4
    Ingen arme = ingen Småkager...
    Altså spørger du ikke får du intet svar... SPØRG forhandlerne... Nogle gange er det bare ikke alt der er lagt på hjemmesiden, da det måske er noget der sælges så lidt af at man ikke regner med der er kunder til det... men derfor kan man stadig skaffe det hjem... Og det bliver så med returret, support osv osv... Som du ikke får på ALIexpress


  • #8   6. nov 2019 Har man behov for support på en din ramme ?

  • #9   7. nov 2019 Måske ikke på rammen men så kan det være du får det på de adapter kabler og interface der også skal til.

    Så sent som i går var jeg ved at undersøge hvilken aktiv interface en kunne skulle bruge til hans audi A4 der findes så 11 forskellige interface til den bil alt efter hvad der helt nøjagtigt sider i hans bil fra forbrikken

    men kun 2 rammer alt efter hvilken farve der ellers er i indstromentboret


  • #10   7. nov 2019 kan ikke finde en eneste der passer til min

  • #11   7. nov 2019 hvilken model og årgang

  • #12   7. nov 2019 gerne et billede af din originale radio

  • #13   7. nov 2019 modellen hedder ej9 og er modellen er fra 1999

  • #14   7. nov 2019 #8
    hvis man tror der kun skal en ramme til så skal man lade være med at give folk råd på et forum... Som tonny skriver er der lidt mere der skal til... og det kræver næsten altid en form for support... og i stedet for at købe det forkerte 11 gange, og bruge en mindre formue på det... kan man faktisk spare penge ved IKKE at gå på aliexpress og faktisk få den rigtige support fra en kompetent dansk forhandler...


  • #15   7. nov 2019 Ævl.. Cody..

    Han efterspørger en dobbelt din ramme.. det er alt.

    Hvad han putter i den, det blander jeg mig ikke i.


  • #16   7. nov 2019 #15

    Bare den kommentar der siger jo lidt om hvor lidt du bør rådgive folk omkring noget som helst...


  • #17   7. nov 2019 Han eftersøger en dobbelt din ramme..

    Siden han selv efterspørger rammen, og selv har forsøgt, dog uden held, formoder jeg han ved lidt om hvad han skal søge efter.

    Jeg har givet ham et forslag til hvor han måske kan finde en, det kan så bruge eller lade være.

    Men hvis du mener der skal en større viden til at finde en dobbelt DIN ramme.
    Så beklager jeg.


  • #18   7. nov 2019 Men nu når vi er igang kan jeg da godt dele lidt egen erfaring med dig omkring Aliexpress. For jeg kan ikke genkende din beskrivelse af aliexpress.

    I 2016 købte jeg et 8" Android navigationssystem til min KIA som inkluderede
    Model specifik ramme der passer direkte.
    Rat interface.
    Bluetooth
    Tilsluttet til bilens eget bakkamera.
    4G simkort + trådløst netværk
    DAB+ interface
    USB tilslutning via bilens eget stik
    GPS og 2 stk 3G/4G antenner
    Kabel adaptor, så det hele var plug and play
    Det eneste radioen mangler er adaptiv volumen.

    Pris lige under kr. 2400,- incl told moms og forsendelse
    Da jeg gør mit forarbejde og ved hvad jeg skal bestille, har jeg sparet en masse penge og har ikke behov for "forhandlersupport".


    profilbillede
  • #19   8. nov 2019 Jeg kan ikke huske alle model betegnelser i verden. ej9 hjælpe men ikke det store. bil mærker og model kunne derimod være fint smiley

  • #20   8. nov 2019 Tonny - Det er en Honda Civic smiley

  • #21   8. nov 2019 #18

    Så fordi du har købt noget kina skrammel på ali, så er du den førende ekspert på området?
    Vidst mere det modsatte det beviser


  • #22   8. nov 2019 https://au2tek.dk/shop/1985-honda-radioramme/3247-radioramme-honda-civic-med-mere/
    Denne passer til 1999 - 2000 modellen...


  • #24   9. nov 2019 Hold da bøtte, du er da godt nok fordomsfuld.

    Sjovt min Iphone X er også produceret i kina, og konens Samsung er fra Vietnam, men det er da heldigvis fuldstændigt ligegyldigt for kvaliteten er iorden.

    Og du skal se den ramme du linker til, er med meget stor sandsynlighed også produceret i kina.


  • #25   10. nov 2019 #24
    Har intet med fordomme at gøre men kendskab til markedet..

    Alpine, Pioneer osv. produceres skam også i kina... men der er en meget stor forskel på kvalitetskontrollen fra de store brands og så til det der aliexpress og ebay lort alt for mange køber nu...
    Min egen telefon er en oneplus, der er 100% udviklet og produceret i kina... men til et helt andet kundesegment end det billige lort du finder Ali og Ebay... Sig hvad du vil men der er en forskel i kvaliteten på kina produceret elektronik der rangerer fra "burde være skrottet fra fabrikken" til "Super high end"... Du finder bare ikke super high end på Aliexpress, fordi det er ikke det de sælger der... det er 99% "Burde være skrottet"


  • #26   10. nov 2019 Når du skriver sådan igen, så er det i min bog fordomme. På den måde du fremlægger det, må jeg næsten konkludere at du ikke selv har handlet på AliExpress, Alibaba eller Ebay.

    Der er ingen forskel i kvalitet om jeg køber et billigt Iphone ladekabel i Netto eller Fakta eller til en 1/4 af prisen direkte i Kina.
    Bruger du en lille smule flere penge og køber et vævet kabel, så har du noget der langt overgår Apples eget.

    Indtil videre har jeg 266 handler på aliexpress, og det spænder fra små gadgets til dyrt elektronik. Bla et HIKVision videoovervågningssystem, her var besparelsen kr.500,- pr kamera og kr. 1800,- på NVR optageren. For præcis de samme produkter som IP-camshop i Ringsted sælger dem til.
    Hvis du sammenligner to kamera fra AliExpress til kr.50,- med et på samme hjemmeside til kr. 1000,- så skal der være en forskel.
    Aliexpress sælger i mange prisklasser, hvis man kun køber det billige, så får man også hvad man betaler for.

    Mit udstødningssystem fra BASTUCK er købt på Ebay, der sparede jeg kr.1500,-
    Navigationssystemet til bilen fra AliExpress har langt bedre lyd end den standard KIA radio der sad i bilen fra fabrikken, samt FM signal modtagelsen er forbedret med over 10km. (målt på P4 KBH) til vordingborg. Før forsvandt signalet ved holmegård.
    Selv knapperne har samme gummibelægning, og farve som resten af bilen.

    Hvis der er den mindste fejl på produkterne du modtager fra AliExpress, eller de har sendt noget forkert,(det er sket et par gange) så får man pengene tilbage prompte, uden at du skal sende produktet retur.

    Så sådan en gang, undskyld mig udtrykket "spredehagl" du fyrer af, er lige præcis den slags "ekspertviden" som du selv prædiker at man skal lukke ørene for.


    profilbillede
  • #27   10. nov 2019 Interessant som intet af det du nævner har noget med lydkvalitet at gøre... Faktisk helelr intet med reel kvalitet at gøre.. blot fordi DU foretrækker at benytte laveste fællesnævner inden for diverse produkter... så behøver alle andre vel ikke?

  • #28   10. nov 2019 Det har du helt ret i, det er helt op til folk selv at bestemme hvor de ønsker at handle.

    Men der er dog en hel del mennesker der har fundet vej til ALIBABA i kina (de står bag AliExpress)

    Så mange at de i en opgørelse fra 2018 omsatte for $768 milliarder mod Amazon's "sølle" $239 milliarder, Ebay er helt nede på $93 milliarder. hvis man da kan kalde det nede.


  • #29   10. nov 2019 Så stor omsætning er det samme som gode produkter? NEJ... Det viser bare at vi er villige til at købe hvad som helst uanset hvor meget lort det er, bare det er billigt nok.

  • #30   10. nov 2019 Taget i betragtning af de kun har eksisteret siden 1999, så må de gøre et eller andet rigtigt.
    Hvis de kun sælger dårlige produkter, så er det immervæk imponerende at deres omsætning der blevet så stor på så kort tid.
    Da f.eks Samsung kom på det danske markede i 1980'er med deres første billedrørs TV sagde de fleste også at det var noget lort, fordi de kunne sælges til 25% af prisen i forhold til japanske og europæiske produkter. Nu er jeg med på at Samsung er koreansk, men din holdning minder mig meget om folk fra dengang.


  • #31   11. nov 2019 #30

    Hvor har jeg sagt at kvaliteten har noget med prisen at gøre? Jeg har set meget DYRT lort blive solgt også...

    Det er ene og alene det faktum at der sælges SÅ meget noname kopilort på ALI siderne jeg snakker om... og at du samtidig ingen support har... hvis ikke sælger vil give den...

    Vi kan tage et eksepmel: f.eks. AUNA som faktisk blev solgt i stor stil på henholdsvis både ALI og Ebay... (til priser der lå på samme niveau som Xzound fra thansen.) Indtil man faktisk fandt ud af via flere tests at deres forstærkere leverede mindre effekt end en alm radio... Eller skal vi kigge på den ualmindeligt elendige kvalitet man fandt hos et "mærke" som Eonon??? igen ali og ebay... og listen af lort der sælges de sider er enorm.. Men det er dem du mener man skal anbefale til nybegyndere, som kan have ekstremt svært ved at skelne lort fra kvalitet...


  • #32   11. nov 2019 Nu er der altså ikke meget elektronik i en DIN ramme, og det var det der startede det hele.

    Hvad han har lyst til at komme i rammen, blander jeg mig som sagt ikke i. Jeg har ikke nævnt noget om hvor han skal købe sin radio.
    Jeg har derimod givet dig lidt indsigt i at man kan finde ganske fornuftige produkter på både Ebay og Aliexpress.

    Hvis du ser den SUB han har i sit bagagerum, ligner det ikke en fra en nybegynder.

    Det jeg innovere imod er at du bare skærer hele hjemmesiden over en kam.

    Lidt info om dagens omsætning på ALIBABA

    https://finans.dk/erhverv/ECE11747995/kinesisk-gigant-brager-mod-salgsrekord-paa-singles-day/?ctxref=ext

    68 sekunder en milliard dollar


  • #33   11. nov 2019 22
    hva med alt andet der normalt sidder i det panel ?
    er helt med på at undvære de to blæsere
    det skal bare se ordenligt ud


  • #34   12. nov 2019 #32
    hvad har deres omsætning med noget som helst at gøre? Thansen har også en stor omsætning men de sætter alligevel hvert nytår folks liv på spil med livsfarligt og ulovligt fyrværkeri... og folk køber det stadig... Fordi det er billigt...

    Så fatter ikke hvor du vil hen med at vise deres omsætning... Og ethvert sted der er villig til at sælge billigt skrammel der ikke er 2 potter pis værd, blot for profit, er ikke et sted man bør handle eller bør anbefale folk at handle... Men moral er ikke noget du har ret meget af eller hva?


  • #35   12. nov 2019 Det ligner EN EK model på billede og fra 99. Der findes en oem faceplate hvor der er plads til 2din

    De svære at finde og husk du ikke kan bruge engelske eller japanske. Den SKAL være fra en venstre styret


    profilbillede
  • #36   12. nov 2019 Det er utroligt snæversynet at du "tror" at de kun sælger dårlige produkter.
    De laver ikke vækst i den størrelsesorden hvis det kun er lort de sælger.

    Moral har jeg masser af, ligesom jeg også har masser af gode personlige erfaringer med at handle på Aliexpress og Ebay, og for den sags skyld også i Thansen. På det tidspunkt jeg købte mine Vinterdæk havde de Danmarks bedste priser på Continental dæk. incl montering kunne de sågar måle sig med reifen direct.


  • #37   12. nov 2019 Hvis den du eftersøger ser ud som den SØ-Propel viser, så er der nogle enkelte brugte at finde på EBAY, men de er ikke billige, men til gengæld er det originalt.



    profilbillede
  • #38   12. nov 2019 #36

    Så det er snævertsynethed? Find noget her der bare ligner kvalitet: https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=AS_20191112101238&SearchText=subwoofer+car+audio Bare 1 ting... Jeg venter gerne... Det er side op og side ned med LORT...


  • #39   12. nov 2019 Jeg har absolut intet kendskab til det du linker, det er en kategori blandt flere 1000. Jeg ser på Aliexpress som en platform der sælger alt mellem himmel og jord, ikke kun bilstereo.

    Når jeg nævner AliExpress så er det på grund af deres kæmpe udvalg. samt der er intet elektronik i en DIN ramme, så hvis det ellers er muligt at finde en, så kan dette site være lige så godt som alle andre steder at handle, og med meget stor sandsynlighed til en væsentligt billigere pris.

    Og hvis du læser efter så skriver jeg FLERE gange, at jeg ikke blander mig i hvilken radio han vælger til sin dobbelt din ramme. Det vil jeg overlade til andre at svare på.

    Generelt er AliExpress rigtige stærke i aftermarket android radioer med modelspecifikke rammer til nyere biler med et kæmpe udvalg. Derfor linker min egen radio, for at vise dig og ikke trådstarter at der er fornuftige produkter på aliexpress.
    Der er ingen mærkevare producenter der laver en aftermarket Android radio med 3G/4G integreret sim kort til KIA CEED JD. Eneste alternativ er en standard 2 din radio der kommer til at ligne noget der er kastet ind med en skovl, og ikke passer ind i bilens design.

    Jeg måler ikke kvalitet på en specifikations oversigt, men på hvad et produkt rent faktisk gør for mig.
    At du så råber til himlen, at alt hvad man køber på AliExpress er lort, så kan jeg kun sige at til trods for det så har min radio virket fejlfrit siden 2016, har bedre lyd og signalmodtagelse end original radioen, en skærm med et super klart billede, og en hurtig respons og når prisen ovenikøbet er yderst fornuftig, så er det en rigtig god handel i min bog.





  • #40   12. nov 2019 "har bedre lyd og signalmodtagelse end original radioen" Det er satme også laveste standard at måle efter...

    "Jeg måler ikke kvalitet på en specifikations oversigt, men på hvad et produkt rent faktisk gør for mig. " = din definition af kvalitet kan derfor ikke bruges af andre end dig...

    "til trods for det så har min radio virket fejlfrit siden 2016" Det er sgu da ikke et tegn på kvalitet... Næsten alt holder fint i de 2 år en alm garantiperiode varer... Tilbage i 2007 købte jeg en Pioneer P88RSII Headunit... Den fungerer stadig... kom tilbage når din radio har fungeret fejlfrit i 12 år...

    Det er fint at et produkt fungerer for dig... det betyder ikke det er god kvalitet... Det er fint du er tilfreds... men det betyder heller ikke at produktet er godt, objektivt set... Der er folk der ELSKER Trabant biler... Det betyder sgu da heller ikke at det er en god kvalitetsbil vel?


  • #41   13. nov 2019 Det kommer an på hvilken måde man måler kvalitet efter, i det gamle Østtyskland og i Rusland, måles kvalitet på om man selv kan reparere tingene enkelt og nemt.
    Så i deres øjne er en Trabant kvalitet.

    En android Radio er ligesom en mobiltelefon, den skal alligevel skiftes med jævne mellemrum, hvis du vil blive ved med at hente de nyeste App's




Kommentér på:
2 din

Annonce