{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.630 visninger | Oprettet:

Skifte radio ud til multimedia system Hyundai i20 2017 {{forumTopicSubject}}

Endnu engang hej, til de dejligste hjælpsomme mennesker i nu er.

Jeg har længe kigget på at skifte bilen, og har nu muligvis fået det snævret ind til at en potentiel bil, kunne gå hen og blive en Hyundai i20, fra 2017, 1,2, som jeg tåtænker at døbe dovendyret, eller skildpadden smiley

Jeg er nok nået til den voksne og fornuftige beslutning, at det er behov og økonomi der bør have første prioritet lige nu, så dette er et bud på en bil er det der kunne blive aktuelt.

Nå, men hvis man skal have multimedie system går prisen også et godt stykke opad, og derfor har jeg fundet en i20'er til en fornuftig pris, men med en almindelig radio uden noget smart.

Hvilke erfaringer har i med eftermontering af multimedia systemer, og hvad vil i anbefale hvor prisen er fornuftig?
Jeg har kigget lidt på f.eks alixpress og fundet radioer, til ganske gode priser, men er det 100 procent noget skrammel, eller er det til priserne fornuftigt og funktionelt nok?
Jeg er ikke den store bilstereo fanatiker, så mit behov er ikke så voldsomt. Egentlig tænker jeg blot noget hvor jeg kan "caste/ mirrorlink" min mobiltelefon op på displayet så jeg kan bruge min navigation på telefonen, samt tune in radio og gerne med mulighed for at høre dab radio uden brug af telefon

Et yderligere opklarende spørgsmål. De fleste understøtter vel et bakkamera, men er bilen forberedt med ledninger hertil, eller er det noget som man montere og lægger kabler til, når kunden krydser det af i sin bestilling når bilen købes fra ny?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skifte radio ud til multimedia system Hyundai i20 2017
  • #1   18. nov 2019 en billig løsning, er std radio med bluetooth. så få en holder, til din mobil. der sidder så den kan ses. ville nok give den bedste radio/lyd. plus du ender ikke, med at købe noget lort fra nettet evt

• #2   19. nov 2019 Det er den løsning jeg har kør med indtil nu, og egentlig har ærget mig over ikke at have gjort komplet da jeg købte min nuværende bil. Da jeg fandt nogle radioer havde jeg haft bilen så længe at jeg ikke var sikker på hvor længe jeg ville beholde den, så jeg ikke gad og smide næsten 10.000 i sådan en komplet løsning.

Jeg synes bare jeg ser mange videoer hvor folk laver noget fiks faks, og installere en tablet med android, men det synes jeg også er en halvhjertet løsning. Principielt er det jo bare sådan en enhed der ligger bagved en rigtigt af de billigere modeller, så løsningen burde jo være ganske fin. Den skal jo sådan set ikke lave andet en trække en navigations app og noget musik.

• #3   20. nov 2019 ville du ikke købe, en 2 din radio til 5000kr.. så en biliig tablet, eller løsningen med mobil. den bedste du lige finder. plus en tablet, kan du jo bruge i hjemme osse.

• #4   21. nov 2019 Jeg vil have en 2 din med mulighed for at bruge navi apps fra telefonen.
    Jeg har prøvet med en tablet, det fungere ikke hvis den ikke har simkort.
    Den jeg har, virker nogenlunde, når jeg kører hjemmefra hvor den er på wifi. Når jeg ankommer, og skal hjem igen og de har været i standby, tager det 15 minutter om at finde signal igen, selvom jeg kobler den på telefonen. Der er et eller andet som ikke virker optimalt
    Jeg har en gang mistet forbindelsen på motorvejen og var lige ved at misse en afkørsel. Telefonen virker fint, men der vil jeg så godt have en større skærm at se det på, plus jeg er træt af at telefonen ikke "sidder stille" pga ujævnheder i vejen.

Pioneer har en app radio, til en rigtig fornuftig pris, som jeg, også til min civic, har haft kigget på tidligere udgaver af. Den er desværre bare ret låst af at mange apps skal være kompatible, med hvorimod en android basseret radio fungere som en enhed for sig selv, og virker med praktisk talt alt tilgængeligt i play butik.

• #5   22. nov 2019 ja self skal du have sim kort, i din tablet før den virker uden wifi. og ellers har du hot spot på din mobil. så du bruger din mobil, til at lave wifi net!

jamen er radioen kompatible med android, så burde dine aps. som std på din mobil, virke med den pågældende radio;-) altså google maps osv, om fruit ninja virker eller andet fis. skal man nok ikke lige regne med;-)

• #6   22. nov 2019 Jeg har sygic, som ikke kræver data forbindelse, men uden data kan min tablet åbenbart ikke med udelukkende gps finde ud af hvor den er.

En pioneer app radio har kun ert begrænset udvalg af apps der fungerer

• #7   22. nov 2019 Jeg har lige købt en Sony XAV AX100 på Amazon til lidt over 2k, den er jeg glad for. Især håndfri er fedt. Jeg streamer dog alt fra telefonen, jeg ser ingen grund til at gøre andet. Der er dog smart ting i, men jeg har jo i forvejen alt i telefonen.

• #8   22. nov 2019 Jeg er personligt lidt "modstander" af for meget teknisk lir i en radio. Den skal virke ordentligt med bluetooth og have håndfri og alt det der. Men udviklingen løber alligevel så stærkt at det i løbet af kort tid alligevel vil være mobilen der er at foretrække. Så hellere skyde mønt i højtalere, forstærker etc.

• #9   22. nov 2019 Ja, jeg synes det virker overflødigt at købe en til mere end 4000. Som udgangs punkt vil jeg også godt bare at radioen har dab+, starter op når jeg tænder bilen. Har rat betjening, mirrorlink og en 8 eller 9 tommer skærm.

• #10   22. nov 2019 aner ikke hvad sygic er? men lyder som noget fis, hvis du ikke kan lave hot spot på din mobil.. men ang pioneer apps! mener du så appen, på din tablet eller mobil?? plus alt i alt, ville det da være billigere. bare få et sim kort, til din tablet.. så få lavet, en ordenligt måde at sætte den fast på

• #11   22. nov 2019 Det er en navigation app.
    Jeg kan godt lave hotspot, men det er ikke noget der sker automatisk, samt det jo ikke løser problemet med at den ikke kan finde ud af hvor den er. Jeg vil ikke sidde og fumle med det hver gang skal ud og køre bil. Det skal virke når jeg skal bruge det. Endvidere vil jeg vil sådan set godt være fri for at hverken mobil eller en tablet skal sidde og flandre på instrumentbrættet.
    Jeg sætter pris på dit bidrag ENRST, men det er bare ikke lige den løsning jeg søger.

Pioneers app radio kobler du på telefonen. Fuldstændig som android auto. De apps der kan benyttes kommer så frem på radioen. Engang kunne man hente appen og se hvilke af de apps man har der er kompatible. Jeg har netop hentet den, og idag skal man simpelthen koble telefonen til den radio man ikke har for at se hvilke der er kompatible.

• #12   22. nov 2019 jamen er jo helt okay jo.. har selv haft, det der app fis. og syntes personligt, at det var noget lort. derfor jeg valgte min løsning, med min mobil som skærm og youtube;-)

Kommentér på:
Skifte radio ud til multimedia system Hyundai i20 2017

Annonce