{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.727 visninger | Oprettet:

Hvordan lyder jeres plug'n'play forstærker efter montering ? {{forumTopicSubject}}

Halløj.

Har været forbi en forhandler og hørt lidt om en plug and play forstærker. Fik et fint tilbud på en forstærker plus montering " programeret " til min bil/ hvad man kan kalde det.

Nu kan jeg så ik få ideen ud af hovedet omkring at få det monteret. Men vil lige høre jeres erfaring omkring at have sat sådan et i bilen.

Kan i høre forskel ? Altså markant forskel ? Eller skal jeg invistere i noget andet ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan lyder jeres plug'n'play forstærker efter montering ?
  • #1   6. jan 2020 Jeg har sat Match plug and play forstærker + subwoofer i en ny Aygo.
    Er du vimmer en forskel, det er alle pengene værd.
    Vi har bygget + 30 biler igennem tiden i firmaet, hvor hele bilen har været skilt ad, og der er lagt kabler osv ind.
    Det her tog en times tid, så var det hele på plads.

• #2   6. jan 2020 Lavet ordentligt vil et plug'n'play anlæg spille virkelig godt... ikke på højde med et custombygget og opsat anlæg, men klart langt bedre end det man smider i bilerne fra fabrikken af...

• #3   7. jan 2020 Det kommer jo lidt an på hvad det er for noget plug n' play forstærker og hvem der indstiller det smiley

Men jeg kører selv med en plug n' play forstærker i min privatbil og det fungerer rigtig fint smiley og det gav et stort løft i lyden, selv med de originale højtalere (der dog er skiftet nu)

• #4   7. jan 2020 Hvilke plug and play anbefaler i?

• #5   7. jan 2020 Der er rigtigt mange der laver nogle fornuftige plug n' play løsninger, så det er meget et spørgsmål om hvilke features man vil vægte højest og hvad man vil betale smiley

• #6   7. jan 2020 Min nuværende forstærker forbedrede lydbilledet væsentligt. Og gav flere funktionaliteter.

• #7   8. jan 2020 Bare det at få en forstærker på der har nogle flere kræfter vil løfte lyden en del. vælger du så en med med indbygget dsp så får du pludselig massere muligheder for fin justere det hele så du får maximalt ud af dine højtalere.

senere kan du så skifte højtalere og eventuelt få en sub hvis du vil have endnu bedere lyd endnu.

Jeg forhandler selv iso forstærkere fra 579 kr. Og op til mange 1000 kr. der er selvfølgelig forskel på kvalitet og funktioner men alle vil give et løft i forhold til standard radio.

Kommentér på:
Hvordan lyder jeres plug'n'play forstærker efter montering ?

Annonce