{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Belal I
Belal I
Tilmeldt:
16. feb 2020
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 6

Skifte til ny multimedia radio {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen, jeg har en golf 5 fra 2006, hvor jeg nu overvejer at skifte bilens originale radio ud med en android multimedia radio, som denne https://www.ice-shop.dk/in99mtvpl.html, er der nogle af jer, som måske allerede har skiftet og vil dele jeres erfaringer, både om hvordan de virker Osv? Det jeg læser mest om, at nogle oplever at batteriet bliver drænet på bilen pga udskiftningen, fordi bilens canbus ikke kan genkende den nye radio? Vh Belal


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skifte til ny multimedia radio
  • #2   16. feb 2020 Køb en Eonon, der får du originalt look og de virker smiley samtidig billige.

    Havde dem i min BMW


  • Belal I
    Belal I Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 6
    #3   16. feb 2020 @kingz tak for anbefalingen, men kunne godt tænke mig en skærm der er helt uden knapper. smiley

  • #4   16. feb 2020 Ok smiley hehe - Ihvert fald på BMW'en er det bare plug'n play smiley

  • #5   16. feb 2020 Du skal passe på med de flip skærme der, der er så meget der kan gå galt i dem..

    Det burde være plug'n play.. smiley


  • Belal I
    Belal I Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 6
    #6   16. feb 2020 @Dalsgaard, kan du uddybe hvad du mener, der kan gå galt? smiley

    Enig, det er også plug and play, men har bare hørt, at der kan være udfordringer med bilens batteri løber tør for strøm, fordi bilens canbus ikke kan registrere den nye radio.


  • #7   16. feb 2020 Den mekanisme anlægget har som
    Kører skærmen ud, bliver slidt med tiden, og ja det er det svageste led på de anlægs der smiley

    Er med i du gerne vil have skærm uden knapper, men det er bare så "gammelt look" med sådan en flip skærm smiley


  • Belal I
    Belal I Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 6
    #9   16. feb 2020 @Dalsgaard, den jeg linker til skal ikke køres ud eller noget, den sidder fast ligesom golf 5 originale radio smiley

  • #10   16. feb 2020 Belal, ved ikke hvorfor men første gang jeg trykkede på linket kom der en flipskærm frem :s

  • Belal I
    Belal I Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 6
    #11   16. feb 2020 Det kan jeg da godt se, det fordi kommaet er kommet med i linket, så derfor den fejler, men kunne aldrig drømme om en flip skærm, den jeg er interesseret i er denne smiley

    https://www.ice-shop.dk/in99mtvpl.html


  • #12   17. feb 2020 Hej
    Kender en del der har forsøgt sig med Kina radioer.
    Fælles er at de understøtter bilens funktioner meget mangelfuldt og har yderst dårlig radio modtagelse. I en Golf 5 er der vel næppe funktioner der styres eller vises via radioen? På nyerere modeller kører P sensor, klima osv. osv. jo den vej.
    Så er du ligeglad med fm modtagelse, rds, trafikmeldinger den vej er det fint.
    Man kan jo streame radio osv. gennem utallige apps.
    Inden du køber tag en snak med dem, det er ikke altid så plug and play alligevel da der skal tilkøbes antenne adaptor og ofte en ramme til radioen.



  • #13   17. feb 2020 Jeg har monteret nogle stykker af de android radioer og de har virket super fint smiley

  • #14   17. feb 2020 Jeg har også monteret en i konens s-max, sådan en der ligner en org.
    Den fungere upåklageligt med bedre radio modtagelse en den org.
    Alle knapper på rat fungere og man kan selv vælge hvad de skal styre(hvis man vil det)
    Konen er super tilfreds og så er jeg super tilfreds, men vi købte også en af de dyre til 1500kr


  • Belal I
    Belal I Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 6
    #15   17. feb 2020 @Carlo Jensen™ Letmetal, enig, det med radio modtagelse har jeg også hørt en del om, men som du selv er inde på, er der en del apps. smiley Ift plug and play, så har jeg været meget obs og haft en del frem og tilbage mails, så tak for heads up.

  • Belal I
    Belal I Tilmeldt:
    feb 2020

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 6
    #16   17. feb 2020 @Jay - StreetAudio.dk, lyder godt, har du også monteret på golf 5 uden problemer også?

  • #17   25. mar 2020 #14 En af de dyre til 1500? haha
    Kan huske da jeg fik fil, min anden bil og ville skifte radioen, der kostede en med 5-6 tommer skærm og naviagation 10-15000 Shit det var dyrt dengang.
    Idag får man det bare næsten smidt i nakken

    Jeg kigger lidt på en renault, hvor der nu sidder media nav i. Jeg aner ikke hvad opdateringen koster, men tænker det kunne været fedt at skifte den helt til noget med en større skærm
    Jeg ved bare ikke om det er smart med en android radio, det lyder jo smart, men egentlig vil jeg jo bare have en med så stor og god en skærm som muligt, og noget mirrolink af en art, så jeg får telefonen over på skærmen, så jeg kan styre Sygic/ google maps tune in, og andre radio app på de længere ture, men også til turene i byen, hvor radioen bare starter op på den station jeg normalt lytter til.
    Hvad kan man med fordel vælge, som samtidig er et produkt i den lavere pris klasse?


  • #18   25. mar 2020 Eonon.co.uk

    Havde det i min BMW - Virkede bare super, og så laver de også OEM design til mange biler.


  • #19   25. mar 2020 #17
    Det var også ment lidt i sjov da det jo er voldsomt billigt, dog starter de billigste ved en 7-800kr
    Har selv for en del år siden købt en VDO 1 din navi med 2" grøn/sort skærm til ca 10000kr


Kommentér på:
Skifte til ny multimedia radio

Annonce