{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Corsa d højtalere
  • #1   21. mar 2020 de forreste er 165 mm i dia
    de bageste er 130 mm i dia

alt efter hvad dybde de højlalere du køber har skal du nok osse have adapterringe , så højtalerne kommer lidt længere ud fra døren, ellers er du ude i at ruderne ikke kan rulles ned

• #2   21. mar 2020 Fedt, tak for det . Har kigget på dem her, men ved ikke om det giver mening når jeg skal have forstærker osv . Er kun ude i at skifte højtaler .

https://www.thansen.dk/bil/udstyr/hifi/hojttalere/6-5-hojttalere/6-5-hojttalersaet-2-vejs-jbl-club-622/n-435522768/pn-237154033/

• #3   21. mar 2020 om de er gode el ej skal jeg ikke gøre mig klog på, for må indrømme jeg går ikke så forfærdelig meget op i lyden i bilen, men jeg ved at jbl ikke helt er så gode som de var for 15 år siden. MEN det er helt sikkert en forbedring af den anden verden i forhold til de pap-højtalere der sidder originalt i de fleste biler

• #4   21. mar 2020 Det er også lidt det jeg tænker. Vil ikke bruge forfærdelig mange penge på det. Men tænker at det får et godt løft fra standard til noget andet

• #5   21. mar 2020 Godt nok ærgeligt at gøre lyden dårligere når man prøver på at opgradere,,, Din bil har et komponentsæt standard... dvs. der sidder en diskant i nærheden af spejl eller forrude.... og du kigger på Coax enheder der vil flytte din lyd ned til dine fødder,,, Det er en heftig nedgradering...Find et godt komponentsæt... Og ja de fås til stort set samme pris...

• #6   21. mar 2020 Så du tænker at jeg finde højtaler uden integreret diskant?

• #7   21. mar 2020 Tillader mig lige at blande mig.

Kan man genbruge den originale kabler der er trukket til sådan et komponentsæt?
    Og hvad gør man med det eksterne delefilter der følger med et komponentsæt?

Overvejer selv at købe et af disse sæt
    https://www.hilmars-audio.dk/shop/hertz-dieci-dsk165-1557p.html
    https://www.hilmars-audio.dk/shop/audio-system-mx-6092p.html

• #8   21. mar 2020 #7 det er helt fint jeg er heller ikke med på hvad jeg skal gøre med delefilter??

• #9   22. mar 2020 Ja det originale ledningssæt kan sagtens genbruges... Hvis man kan finde hvor det deler sig fra 1 ledning til 2, Så har man alle de ledninger man skal bruge... i nogle biler sidder både diskant og mellemtone i døren, og der ser man ofte at ledningen fortsætter videre til diskanten fra mellemtonen...

Der er intet originalt delefilter i din bil på samme måde som der er til et nyt sæt højttalere... Der sidder blot en lille kondensator på diskanten der deles de dybere frekvenser fra... mellemtonen er der ingen deling på, der udnyttes bare enhedens egen afrulning...

C C: Hvis du kigger på det Audio Systerm sæt , Så sidder delefilteret integreret i et kabel der skal gå fra mellemtonen til diskanten, så det bliver ikke nemmer end det... ny mellemtonen sættes til det originale kabel til mellemtonen og så bruges det medfølgende kabel til forbindelse mellem diskanten og mellemtonen... (Dette dog kun hvis begge enheder monteres i døren... Hvis diskant skal i a-stolpe eller instrumentbord, skal du finde det originale kabel inde bag instrumentbordet... (Det findes ofte nede ved kickpanelet også) Og splitte det op...

Kommentér på:
Corsa d højtalere

Annonce