{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Ingen lyd i højttalere {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har købt et nyt multimedia system til min bil.
Når jeg tænder for den, så starter den fint op, men der kommer ikke noget lyd ud af højttalerne.
Når jeg sætter den gamle radio til, så kommer der lyd med det samme.
Nogen der har et forslag ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen lyd i højttalere
  • #1   1. apr 2020 du har det rigtige adaptor stik?

  • #2   1. apr 2020 Hvad bil er det?.for nogen som bmw og Audi i nogen modeller, har en orginal forstærker bag i bilen. Så den orginale radio foran ikke har højtaler udgange,kun en udgang fra radio/display i bilen og til forstærker bag.fungere som et fon kabel,som vis det var en eftermarke forstærker man monteret i bilen. Men har din bil sådan en forstærker bag, så skal du have fat i et ledningnet der skal gå bag i.og kobler til højttaler ledning der eller til den orginale forstærker. man kan også lave det selv vis man er lidt handy.


  • #3   1. apr 2020 Det er en BMW E46 fra 2001
    Ja det er de rigtige adaptor stik der fulgte med.
    Der har været lyd en enkelt gang, men da jeg så tændte for den igen så var lyden væk.
    Stikkene ser sådan her ud


    profilbillede
  • #4   1. apr 2020

    profilbillede
  • #5   1. apr 2020 Er det ikke noget med at der sidder en org forstærker gemt et sted, som skal slås fra ?

  • #6   1. apr 2020 Jo det tror jeg du har ret i.
    Jeg fandt denne her løsning, men er ikke helt sikker på hvad der menes med det.

    "It's probably something as simple as the android head unit not sending voltage down the amp trigger wire. Check the blue/white wire coming out of the head unit to make sure it's got +12v when the radio is on. If it doesn't then splice the red wire to the blue/white as a workaround. It'll mean the amp will always be on when the ignition is on instead of just when the radio is turned on, but that's not a huge deal. Who actually turns their radio off anyway?"


Kommentér på:
Ingen lyd i højttalere

Annonce