{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

android auto læse beskeder op på dansk {{forumTopicSubject}}

Hej har en peugeot 308 med Android auto. Google assist kan fint snakke dansk og sende beskeder på dansk, men når jeg modtager en SMS eller messenger besked kan den kun læse det op på engelsk , trods alle sprog indstillinger i Google assist er sat til dansk. Nogen der har erfaring med det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  android auto læse beskeder op på dansk
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #1   22. maj 2020 Så at den er sat til dansk, og kun snakker dansk er et problem?

    Mangler du et ord i teksten, som "Ikke"? Eller hvordan skal det lide tydes


  • #2   22. maj 2020 Det skal tyndes at den kan alt på dansk undtagen at læse op på dansk, der læser den engelsk.

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.588
    #3   22. maj 2020 Åhh giver bedre mening efter redigeringen smiley

    Men jeg ved ikke meget om google softwaren, så du må nok vente på en anden for et brugbart svar


  • #4   22. maj 2020 jeg har oplevet det samme. Førhen kunne den godt læse op på dansk, men nu læser den kun op på engelsk trods indstillingerne står til dansk.

  • Peter B.
    Peter B. Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #5   22. maj 2020 Hej. Rul google appen tilbage til en version som hedder 10.85.13.21.arm64 via apkmirror. Så læser hun dansk igen. Har haft samme problem, fandt løsningen på et forum og så længe google appen ikke opdateres til nyere end denne version virker det.

  • #6   23. maj 2020 Det var lige det der skulle til, tak for hjælpen.

  • Peter B.
    Peter B. Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Svar: 13
    #7   23. maj 2020 Selv tak, var også selv meget træt af at hun læste dansk med en meget tyk accent..

  • #8   14. jul 2020 nu har min tlf så opdateret sig selv med en softwareopdatering og der har den self også opdateret google selv om jeg havde slået aut opdatering fra , og nu kan google app ikke rulles så langt tilbage at man kan bruge den version der dur . fuck det er nederen .

Kommentér på:
android auto læse beskeder op på dansk

Annonce