{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

"wish" android radio med klima betjening {{forumTopicSubject}}

Jeg går fortsat i overvejelserne om en Renault captur,

Jeg er lidt i tvivl om den integrerede navigation er værd at bruge penge på opdatering af, og om multimedia delen er noget værd i sig selv

Jeg tænker derfor, ved evt køb af sådan en captur, at skifte radioen ud, med en større model, hvor klimabetjeningen er integreret.
Grunden til en billig radio skal egentlig bare findes i, at den skal kunne caste mobilen over.
Ifht installationen, tænker jeg også, om man kan løbe ind i problemer, når det nu er radioens computer, der skal styre klimaanlægget

Hvad er jeres erfaringer, med en billig radio når det egentlig bare skal kunne fungere bedre end det originale, og have bedre mobilopkobling, og hvis i har prøvet en radio, hvor det som i teslaer og peugeot'er betjenes på skærmen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "wish" android radio med klima betjening
  • #1   11. jun 2020 Gå efter xtrons mærke på ebay.. Ikke under octa core/4gb ram. Alt under fortryder du købet..

  • #2   12. jun 2020 Sjældent de der billig radioer er bedre på nogen måde...


  • #3   12. jun 2020 kender flere der har købt de billig Kina radio'er,

    og fælles for dem alle er, at der altid er et eller andet der ikke funger korrekt.

    dumt og spare på noget man bruger meget, og som bare ikke funger optimal.


  • #4   12. jun 2020 Den nye Captur har da både Android Auto og Apple Carplay?

  • #5   12. jun 2020 Tja selv nyere og dyre radioer har issues så smiley

  • #6   16. jun 2020 #4 det har jeg bare ikke økonomi til at købe. Det bliver en ret dyr radio så smiley

  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    sep 2017

    Svar: 116
    #7   7. jul 2020 det ser fedt ud men.....hvis man køber en radio på wish eller alibabababababa.com til et par tusinde kroner med alle tænklige funktioner, så kan du næsten være sikker på at kvaliteten kun er et par tusinde værd = ikke særlig god og ikke i nærheden af f.eks. Pioneer, Kenwood, Alpine. Jeg ville bruge pengene på et 2din enhed af kendt mærke, samt ramme og canbus adapter

    der er noget om snakken...hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det det som regel også


  • #8   7. jul 2020 kender et par stykker der har købt de der billige radio

    og der er altid et eller andet der driller.

    eks den i min brors BMW, den glemmer netværk, så man skal ind og sætte det til hver gang den har været slukket lidt tid

    min chef har en i en Skoda, den skriver at der er for lidt olie på, selv om der er olie nok på

    en kammerats i en VW, slukker når bilen er varm.
    den sidder over varme kassen, så må bilen er godt varm, slukker radioen pga den bliver for varm


Kommentér på:
"wish" android radio med klima betjening

Annonce