{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Lauge K
Lauge K
Tilmeldt:
25. jul 2020
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Diskant skifter fra højre til venstre {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg kører rundt i en Suzuki Splash, hvor jeg er begyndt at opleve problemer med højtalerne. Diskanet skifter ofte fra, at spille kun i højre side til at spille i begge, hvilket er utrolig irreterene at hører på når man kører bilen.

Jeg gør brug af en bluetooth adapter (billede vedhæftet), da bilen ikke tager imod bluetooth. Adapteren er en del måneder gammel. Spørgsmålet er bare hvorvidt problemet lægger i adapteren og jeg skal købe en ny eller der sidder en løs forbindelse i bilens højtalere.

Nogen der har oplevet det samme, eller kender noget til problemet?

På forhånd tak ;))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diskant skifter fra højre til venstre
  • #1   25. jul 2020 Jeg er meget sikker på at problemet er i forbindelse til højttalere.
    Mvh. Gert


  • Lauge K
    Lauge K Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   25. jul 2020 Tak Gert!
    Så du tænker det har noget med min bluetooth adapter at gøre? I så fald vil jeg da prøve at anskaffe mig en ny


  • #3   26. jul 2020 Sker det uden? Det må være lige til at teste.

  • #4   26. jul 2020 Din adapter har forbindelse til radioen via et FM signal, hvis du ikke oplever problemer når du hører almindeligt radio uden adapter, er det adapteren der er synderen, men tror mest på at det er forbindelsen fra radio ud til dine højtalere der ikke har det så godt.

  • #5   26. jul 2020 Det er den samme ledning der går fra radioen ud til både diskant og bas/mellemtone i hver side. Så hvis det kun er diskanten der forsvinder så er det helt sikkert en ledning der er problemet

  • Lauge K
    Lauge K Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   26. jul 2020 Tak for alle input!
    Det virker umiddelbart som om det er problemer med bilens teknik. Jeg oplever stadig problemet når jeg skifter over til FM radio.

    Tak for hjælpen ;))


  • #7   26. jul 2020 Så du tænker det har noget med min bluetooth adapter at gøre? I så fald vil jeg da prøve at anskaffe mig en ny

    Jeg må have udtrykt mig ekstremt dårligt. Det er stik modsat af det jeg mener. Jeg er ret sikker på at det er forbindelse mellem radio og højttalere.


  • Niels J
    Niels J Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Svar: 2
    #8   31. jul 2020 Hej skal skifte blink relæ på en mercedes 123 ce men kan ikke finde hvor den er placeret

  • #9   31. jul 2020 Niels J #8

    Du burde oprette et forum emne i stedet for at oprette et under en anden.


Kommentér på:
Diskant skifter fra højre til venstre

Annonce