{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.498 visninger | Oprettet:

Trådløs Æble CarPlay {{forumTopicSubject}}

Vil gerne installere trådløs Æble CarPlay i bilen grundet komfort i forhold til kabler, og forbindelse, der ryger når der er fnuller i stikket på telefonen osv osv.

På det "danske" marked roser alle CarPlay2Air, selvom der er nogle som har quirks.
Ved at gennemgå firmwaren tyder det på at CarPlay2Air blot er en andet navn for CarlinKits adapter til netop det samme.
Derudover findes et hav af kinesiske "kopi" produkter.

T.Hansen sælger også en dongle til trådløs carplay, men de angiver intet om Producent, manual m.v.
https://bit.ly/30Vp0y3

Billedsøgning kunne tyde på det er en af CarlinKits tidlige modeller, eller også en anden ukendt producent.

Nogen der ved noget, før snuden vender forbi butikken?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløs Æble CarPlay
  • #1   29. jul 2020 Det er så vidst ikke alle der anbefaler dem:

    https://dk.trustpilot.com/review/carplay2air.com

    Jeg har ikke nogen erfaringer med dem, blev bare nysgerrig.


  • #2   29. jul 2020 CarPlay2Air, har læst en del indlæg om folk der slet ikke kan få det til at virke.
    Kender en enkelt hvor det fungerer “lidt”, det er meget langsomt til at forbinde op til 10-15 sekunder, det er generelt langsomt, blot at skifte et musiknumre er med forsinkelse, navigations data hakker og hænger i bremsen.
    Vil ikke konsekvent forbinde uden at telefon skal låses op, så det smarte går lidt af det når man skal fumle med det.
    Apple er jo heller ikke just glade for 3. parts ting, så lur mig om der ikke pludseligt er en opdatering så det holder op med fungere 100%. Her forstår jeg godt hvis de lukker for det, det er jo ikke i deres interesse at folk får en dårlig oplevelse med carplay som jo ellers fungerer godt med kabel eller trådløst i de biler der kommer med det fra fabrikken.


  • #3   29. jul 2020 Tak for advarslerne, er fuldstændig med på at der er/har været problemer med det.
    Mange af de problemer som folk oplever, kan jeg også se bliver rettet og forsøgt rettet i de firmware updates, som udsendes.

    Spørgsmålet er så om folk er klar over hvordan man opdaterer den, fordi man i bund og grund skal tilgå produktet via USB-dongles hjemmeside, alt efter hot-spot IP-adresse den får tildelt.
    Med andre ord, produktet kunne sagtens være meget mere brugervenligt.

    Hvad angår Apple og tredjeparts produkt, så kan det være at dette kit har en fremtid, da trådløs carplay er understøttet af Apple. Dog kun officielt p.t. i nogle headunits.

    Da jeg har råd til risikoen om dårligt produkt, var spørgsmålet mest om THansens produkt, for dermed at undgå lotteriet om told, da de 2 øvrige produkter officielt bliver sendt udenfor EU.
    Men mon ikke bare jeg skulle gå efter T.Hansen, så har jeg jo en garanti, hvis produktet ikke kan leve op til det lovede.


  • #4   29. jul 2020 Prøv, men vær opmærksom på at T Hansen kan være ufattelige umulige at danse med når det kommer til en reklamation. Det har jeg forsøgt engang smiley og køber ikke noget det længere der er mere teknik i end olie eller lignende.

  • #5   12. apr 2021 Hvis du ikke har købt endnu så vil jeg bare sige den fra thansen virkede ikke for mig

    Citroën c4 2016 model


Kommentér på:
Trådløs Æble CarPlay

Annonce