{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

Android auto skærm spejling {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Er der nogen af jer som har haft held, med at spejle mobilens skærm over på bilens android auto?
Sagen er den, at jeg pt. har en samsung galaxy s8, samt en hyundai i30 2017 med android auto

Android auto virker som det skal, ved at hente aplikationen udenom google play.

Problemet er, at jeg ikke bryder mig om hverken maps, eller den integrerede navigation i bilen

Den indbyggede navigation, er desværre håbløst bagud på kort opdateringer. Bortset fra det, er den ellers ganske okay.
Maps, er bare som en stor tamagotchi. Den kan bassicly vise kort og ETA. Og så kan den bruge 1/3 af skærmen på at vise at jeg skal dreje fra på en afkørsel om eksempelvis 178 km. Det virker ret dumt

Jeg har så for mange år siden købt sygic navi app, og er sådan set ret godt tilfreds med den, men android auto er bare ikke kompatibel med andet en maps og waze, og bilen tilbyder ikke mirrorlink som den ellers er kompatibel med.
For det første er den som sagt ikke kompatibel, og for det andet, er der ikke rigtig en god plads til at sætte en mobilholder.

Jeg har prøvet at finde guides der siger at man skal hente android auto 2,9, hvor det så er muligt med AA mirror at få det til at virke, men AA 2,9 vil ikke starte på min telefon.

Har i leget med nogle løsninger der fungere, når jeg nu ikke er interesseret i at skiftet hverken radio, telefon eller bil?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Android auto skærm spejling
Kommentér på:
Android auto skærm spejling

Annonce