{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Antal liter kabinet
  • #1   12. jan 2021 Det ved jeg ikke, diut billede er for utydeligt til at jeg kan læse hvad der står.

    Men hvis du tænker højtalerkabinet i bageerummet på en bil, så skal du altid lade bagegerummet være kabinnettet i sig selv.

    I hvor stor grad du kan det afhænger af mange ting, men især om du har en kæreste, og/eller men børn som også skal fragtes rundt.

    De vil havde højtalere der fylder hele bagagerummet.

    Men hvis du køber Kvalibare, så kan du sagtens få noget der "blæser aller på stiben væk" uden at komme i problemer med lillemutter derhjemme.

    Du kan fx se efter nogle brugte B&W enheder, og gennem forstærkeren underbagsædet.

    Så kan du sagtens brage hele Rådhuspladsen op uden at fylde den med alt muligt crap "XSOUND" fra Sony, og Thansen, som mest af alt bare fylder i forhold til hvordan de lyder.

    Og din kone eller kæreste bliver meget gladere.

    Min kæreste var i al fald ret træt af at hive højtaleren ud hver gang hun skulle have barnevogn eller noget andet med, og jeg var lige så træt af at putte den i igen når hun kom hjem ;9 Så tænk kreativt !


  • #2   12. jan 2021 Det svar kunne jeg ikke bruge til voldsomt meget. Jeg kan sagtens læse hvad der står. Og hvad er det for noget sludder med at bruge selve bagagerummet som kabinet. Jeg skal ha lavet et kabinet der skal stå i bagagerummet.

  • #3   12. jan 2021 Han må sidde med mobilen, da jeg på PC sagtens kan læse hvad der står.

  • #4   12. jan 2021 Jeg skal hedller ikke diktere hvordan du skal lave dit yanlæge i din bil.

    Hvid du alddrig har bage med udover hvad du kan smide ind på bagsædet så er det j fint.

    Men har du børn eller nare planer om at en pige også skal kunne være der i fremtiden, så bår du allerede nu tænke det ind i din bil.

    Og derfor skal du tænke selve bagegarumme som et kabinet i sig selv, ikke smige endnu en kasse ind med en 15 Subwoofer i, for det er bagagaremummet jo i sig selv i forvejen.

    Og ud kommre langt med førhøjtaler i god kvalitet..

    Men ok hvis det bare et ti lir" nede på "striben" så skal dujo bare købe et pap paphøjtalere i haralnyborg, og så ellers fyre den op alt hvad den kan med RGB-lys i elle regnebuen farver...

    Men vil du have lækker lyd, eller noget som der flot ud for andre?


  • #5   12. jan 2021 #4
    Hvad jeg høre dog sige så anbefaler du Freeair setup. Hvilket giver sine begrænsninger. En kasse i bagagerummet til en sub behøver ikke tage alt plads og det kan sagtens spille rent, dybt og højt hvis man vil.

    TS.
    Ud fra det billede du har lagt op så tror jeg ikke der kan findes svar på dit spørgsmål.
    Har du et link til enheden så nogle der har Winisd og viden om brugen måske kan hjælpe dig.


  • #7   13. jan 2021 1: bare ignorer Martin N. Aner ikke hvilken planet han er fra hvor fysikkens love er anderledes end her, og hvor man aldrig har hørt om shallow enheder... eller kompakt byggede kabinetter... Eller reservehjulsbrønde... Har da aldrig set nogen lukke så meget gylle ud på en gang...

    2: Fortæl venligst hvilken enhed der er tale om... De meget få oplysninger der er på dit billede kan give dig lidt info om en meget simpel kasse med relativt stor fejlmargin, men det bliver noget bedre hvis jeg ved hvilken enhed det er så kan jeg evt. finde flere info og udregne et korrekt kabinet...


  • #8   13. jan 2021 Hej Cody det er en Hertz es200. Synes jeg fik at vide på et tidspunkt at det var det der Vas og de andre ting jeg sendte som man skulle bruge til at regne det ud. Nej jeg er bestemt ikk grøn indenfor bilstereo jeg har bare ikke forstand på.at.regne kabinet ud, så alt det andet ævl han kom med kunne jeg ikke rigtig bruge til så meget.

  • #9   13. jan 2021

    profilbillede
  • #10   13. jan 2021 Ved ikke om det her var mere brugbart

  • #11   13. jan 2021 Hvis du kan bruge Hertz's egen anbefaling til noget, så er hele manualen her: https://www.hertzaudiovideo.com/wp-content/uploads/2014/03/hertz_EnergySub_OwnersManual.pdf

    Deri finder du mål på både lukket og portet kabinet...

    Kan også regne et custom kabinet ud, men i de fleste tilfælde med hertz, der ender man faktisk på det samme som de anbefaler...


  • #12   13. jan 2021 hertz plejer faktisk at komme med nogle ret gode anbefaler til kabinetter. så du kan rolig gå ud efter fra deres anbefalinger

  • #13   13. jan 2021 Superfedt det vil jeg kigge nærmere på:)??

Kommentér på:
Antal liter kabinet

Annonce