{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Kamal D
Kamal D
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 2

xzound avx-250 {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
jeg står med en xzound bil radio med skærm som virker meeeen touch skærmen virker kun nogen gange. nogen af jer der har prøvet det før?
evt nogen der ved om man kan kalibrere skærmen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xzound avx-250
  • #1   27. jan 2021 Det hjælper ikke at gøre det. For skærmen må have en fejl siden du kun kan få den til at fungere engang i mellem. så der er kun at udskiftet det har prøvet det på flere multimedia igennem tiden, og det på både billige og dyre modeller sidst var det et Pioneer multimedia. og der var det dyre at lave end at købe et anden brugt der virket magen til. du Kan prøve at tage stikket ud bag til strøm og se om det hjælper og også at trykke på nul stilling knappen med en nål. men virker det ikke så byt til nyt eller anden brugt.

• Chris R
    Chris R Tilmeldt:
    jan 2021

Følger: 1 Svar: 3
    #2   1. feb 2021 Har du fundet ud af problemet?

Mig bekendt så ved dem der sælge bilstereo ikke meget om det, men sælger det kun.

Hvad jeg lige ved så findes der bilxtra i aalborg og carsound i odense som virkeligt er dygtige til bilstereo, måske du kan give dem et kald? Der er vist også en i Roskilde.

• Kamal D
    Kamal D Tilmeldt:
    jan 2021

#3   2. feb 2021 Freeway: Tak for svaret. Har altid brugt almindelige bilradioer uden skærm og Nu er det heller ikke verdens dyreste radio men kunne være nogen af jeg et lille fif til om man kunne fixe det. Ellers er det bare nyt ??

• Kamal D
    Kamal D Tilmeldt:
    jan 2021

#4   2. feb 2021 Hej Chris jeg er har ikke fundet ud af det endnu men, tænker jeg smider dem fra Roskilde et kald. Tænker ikke det skader ?? Ellers bare nyt ja

Kommentér på:
xzound avx-250

Annonce