{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Hyletone fra radio {{forumTopicSubject}}

Hey kloge folk

Sat anlæg i bil og har hyletone . Den er konstant og er ikk generator støj. Når jeg sætter tændning på bil kommer det også når jeg kører. Konstant lyd.
Men men men

Hvis jeg sætter tændning på bil og radio tænder og slukker tændning, så er den der ikk.

2 forstærkere
3 subs
4 dør højtalere
Hyletone er der også selvom forstærker og subs er taget fra. Det er ikk i højtaler, lyder som om det kommer fra radio / instrument bord

På forhånd tak

Ps . Har fået konen til at gå ud, så det var heller ikk hende denne gang


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyletone fra radio
  • #1   12. apr 2021 Hvis du lavede en mere retvisende overskrift ville der helt sikkert dukke en ekspert op og guide dig i den rigtige retning.

  • #2   13. apr 2021 Hvilken kinaradio har du monteret?

  • #3   13. apr 2021 Cody : hvor står det, jeg har skiftet radio. Men kan jo se , at du ikk synes at bilgalleri ikk er stedet at snakke om. Anlæg. Håber der er andre venlige sjæle

  • #4   13. apr 2021 er det den radio i din altea, så ligner det altså pænt meget en Kina radio, og der ville jeg nok starte med fejlfinding. De er ikke ligefrem kendt for at have styr på deres line out signaler, hvis du piller den helt fra, og luser dine forstærkere fra B+ til Remote så de tænder op, bør hyletonen være væk hvis fejlen ligger i radioen.

  • #5   13. apr 2021 #3

    Tja det står ved den bil du selv har oprettet herinde... Du har selv skrevet: "Kina radio/ dvd/CD ." Såeh... er det ikke lidt dumt at du skaber dig? For der kunne jo ikke være en chance for at en der har haft med bilstereo at gøre i over 20 år måske faktisk kendte problemet i de billige kinaradioer? Derfor jeg spurgte... Men du vælger at skabe dig over at jeg spørger ind til det du selv har skrevet... Så held og lykke med at få hjælp hvis det er sådan du behandler dem der vil hjælpe dig..


  • #6   13. apr 2021 Tak for input. Prøver det med + og Remote imorgen. Hvis det hjælper. Så er det jo ved radio det driller

Kommentér på:
Hyletone fra radio

Annonce