{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Daniel K
Daniel K
Tilmeldt:
15. sep 2021
Emner: 1 Svar: 2

Audi 1.4 tsfi 2013 Radio tænder men ingen lyd på højtaler. {{forumTopicSubject}}

Hej
Når jeg starter bilen er der ingen lyd fra højtalere... Jeg kan trække radioen ca 3cm ud af holderen i handskerummet og trække til mod mig selv og wupti, så starter hele lortet. Det virker så kun til næste gang bilen bliver slukket og skal startes igen.

Er det noget i har set før ? Har rodet med adskillige ledninger og kan ikke finde (løs forbindelse).. Den virker upåklageligt efter mit stunt, også selvom jeg kører over bump. Det er først når bilen bliver slukket igen, at jeg skal til at rykke i radioen igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi 1.4 tsfi 2013 Radio tænder men ingen lyd på højtaler.
  • #1   15. sep 2021 Det må være noget med en løs forbindelse, det kan ikke være andet hvis det kan provokeres til at virke ved at hive i radioen/ledningerne. Måske en ledning er knækket og har kun god nok forbindelse hvis den bliver “strukket ud” istedet for at ligger i bøjet-knækket tilstand.

  • Daniel K
    Daniel K Tilmeldt:
    sep 2021

    Emner: 1 Svar: 2
    #2   17. sep 2021 Det må jeg lige kontrollere.
    Mener bare at ledningerne stadig har 5 cm mere og give af, da jeg jo kan trække hele radioen ud med ledninger.


  • Daniel K
    Daniel K Tilmeldt:
    sep 2021

    Emner: 1 Svar: 2
    #3   18. sep 2021 Har nu sat 3 spændebånd rundt om radioen og så spiller den for fuld knald... mystisk... dvs at det er inde i radioen det er galt.

Kommentér på:
Audi 1.4 tsfi 2013 Radio tænder men ingen lyd på højtaler.

Annonce