{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Christoffer
Christoffer
Tilmeldt:
9. maj 2021
Følgere: 25 Emner: 10 Svar: 21

Subwoofer vw up! {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri, jeg har tænkt mig og få fat i en subwoofer der passer til en vw up! jeg har kigget lidt rundt og fandt så et set (Pioneer GXT-5605T-SET) men ved ikke om den er for stor til og være i bilen subwooferen er 12' tommer (30 cm i alt) så er 12' tommer for meget eller skal den mindre for og kunne være der?

Plus jeg vil gerne have nogle anbefalninger til nogle gode subwoofer på de cirka 1300 watt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subwoofer vw up!
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #1   19. sep 2021 Du kan måle hvor meget plads du har deromme, så ved du om den kan være der, der skal bruges mindst 404x361x299mm plads til den..
    Men hvordan er du kommet frem til 1300watt?
    Forstærkeren levere 190watt rms@4ohm, og enheden som sidder i kassen er heller ikke på mere end 400watt rms


  • #2   19. sep 2021 ved jeg sku ikke, er lidt ligeglad om hvor mange watt, bare om der er nogle gode subwoofer der ude.

  • #3   19. sep 2021 den har Dimensionerne på 341 x 341 x 669 mm.(subwooferen)
    i Upens Bagagerum er der plads til 251 liter.


  • #4   20. sep 2021 Der findes rigtigt mange gode subwoofere derude og den Pioneer er ikke lige umiddelbart en af dem smiley (den gør det fint nok, men der findes meget der er bedre)

    Men hvad har du af forventninger, hvad må det koste og vil du kun smide sub i eller vil du også have bedre højtalere osv. så du får ordentlig lyd?


  • #5   23. sep 2021 Jeg kører rundt med en JBL stage 10" i en peugeot 107, og den fungerer sindssygt godt. Man kan sagtens mærke vibrationerne i sædet. Jeg forsøgte mig med en 12" fra JBL, den kunne lige på millimeteren være i bagagerummet, men det var ikke optimalt, og da den så heller ikke fungerede, købte jeg den der 10 tommer i stedet for

Kommentér på:
Subwoofer vw up!

Annonce