{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Radio problem
  • #1   10. okt 2021 En radio får konstant plus, tændingsplus og selvfølgelig stel. Hvis den konstante plus ikke er til stede, glemmer radioen alt.

  • #2   10. okt 2021 er det originale eller anden radio monteret?


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.874
    #3   11. okt 2021 Ja, det er den konstante plus som enten mangler eller er forkert monteret.....Det er en klassisk fejl når man monterer en anden radio....Som regel er løsningen at bytte rundt på rød og gul ledning....Men der skal nok lidt mere info til for at vide om det er løsningen her...

  • #4   11. okt 2021 Jep som de andre siger. Du skal have konstant plus for at den husker dine indstillinger.

    Nu nævner du intet om hvilken bil eller hvor gammel, men hvis det er sådan en hvor der er rodet rundt 10 gange før så ledningsnettet er et stort kaos, så trækker du bare en ny ledning direkte fra batteriet.


  • #5   11. okt 2021 på en E60/61 der skifter man bare ikke radioen.. den er en del af bilen..

    min E60 den kunne pludselig lave numre hvis jeg brugte den dårlige nøgle.. altså den hvor batteriet er træt..

    hvis du har to så prøv den anden et stykke tid..



  • #6   12. okt 2021 Det er en original radio..

    Rasmus O. - Alle tre nøgler jeg har til den virker slet ikke.. Så skal låse bilen på “gammeldags” vis..
    Så er det måske det der trigger den?


  • #7   12. okt 2021 ja det er mit bud.. den har noget memory i den.. som gør at den husker dvs indstillinger...

    en ny koster 1500 og kan købes hos BMW.. så er den kodet til bilen.



  • #8   12. okt 2021 Det må jeg prøve..

    Foreløbig tak..;)


Kommentér på:
Radio problem

Annonce