{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sub i Fiesta MK8
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #1   19. okt 2021 Det er der helt sikkert ikke, men det er intet problem....Enten køber du en aktiv sub med high level indgange (det er dine højtaler kabler) eller du køber en forstærker til sub med high level indgange.....Eller du køber en high/low converter som laver dine high level (højtaler udgange) om til rca stik....

• #2   19. okt 2021 @kompressorknud Takker for svaret smiley

Jeg påtænker at få fat i denne https://www.pioneershop.dk/produkter/112-aktiv-subwoofer/202308-pioneer-ts-wx130da-aktiv-subwoofer/

Vil det sige jeg kan tage splejse ind i kablet ved døren til den ene baghøjtaler f.eks.

Som jeg forstår det, behøver den kun signalet?

• #3   19. okt 2021 Nej - det er IKKE nok med signal fra 1 dør - til stereo skal du have fat i både højre og venstre kanal/side

• #4   20. okt 2021 #2
    Den skal skam også have strøm... Det skal alle aktive subs... de skal stadig have strøm fra batteriet... ikke fra baglygter eller andre tåbelige løsninger...

Og hvis det kun er lige for at få minimalt med bund i lyden, så er den sub også en ok løsning... Men forvent ikke det store løft i lyden.. Ikke mere end en god dæmpning af bilen kan give dig...

Seriøst, hvorfor kontakter du ikke en rigtig kompetent forhandler/montør, der ved hvad han snakker om frem for at skrive her i et åbent forum hvor du får "erfaringer" fra folk uden nogen erfaring?

Kommentér på:
Sub i Fiesta MK8

Annonce