{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.814 visninger | Oprettet:

Peugeot 308 t9 2014 højttalere {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Jeg vil gerne have opgraderet højttalerne i ovenstående bil, og søger derfor lidt hjælp til størrelse der kan monteres i, uden nogle former for tilretning, udbygning eller andet. Skal gerne være plug’n play så vidt muligt.

Jeg søger den rigtige størrelse, gerne både til dørerne, men også de små diskanter.

På forhånd tak, og god påske

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 308 t9 2014 højttalere
  • #1   21. apr 2022 Er der virkelig ingen der kan hjælpe med dette? smiley

• #2   21. apr 2022 Prøv en bruger ved navn CODY eller COWDY

• #3   22. apr 2022 Der er ikke umiddelbart nogen der laver direkte plug n' play til sådan en.

Men der sidder 6.5" i og diskanten skal på en eller anden vis klæbes/limes fast, samt at der skal monteres et delefilter, typisk...

Men nu til sagens kerne - lige præcis den model der, har en helt igennem elendig originalradio og den er skyld i en stor del af den dårlige lyd og derfor vil det ikke hjælpe dig ret meget bare at skifte højtalerne - det bedste ville være en forstærker og helst med noget DSP i, så man kan redde lidt af lyden.
    Evt. en lille subwoofer under sædet, hvis det bare er lidt bass du savner smiley

• #4   22. apr 2022 Jeg frygtede godt, at radioen havde noget af skylden.
    Når du siger forstærker, hvad kræver det så, for jeg har læst mig til, at der ikke er udgang til det på bagsiden. Jeg har nemlig gået med tanken om at lave noget skjult anlæg, blot for at forbedre lyden.

• #5   23. apr 2022 Du skal bare have det der hedder en ISO forstærker, den fylder ikke meget og kan kobles til radioens højtalerstik med modelspecifikt T-kabel ????

Kommentér på:
Peugeot 308 t9 2014 højttalere

Annonce