Skifte original radio til touchscreen på Opel Zafira 2014 {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har købt en Zafira Tourer fra 2014.
Den radio som sidder i, er en radio med cd afspiller med en masse knapper, samt en lille orange skærm på toppen af instrumentbrættet.
Er det muligt at købe en touchskærm, evt 7-8 tommer hvor alle de funktioner man finder i nyere biler bliver kompatible med min Zafira?
Tænker på de forskellige instillinger til lyd, kompatibilitet med rattets knapper, streame musik fra sin telefon og se sang/kunstner informationer osv?
Hvis det er muligt, har i måske et bud på hvad det koster?
Pris på hardwaren og pris på montering ved en mekaniker?
På forhånd tak
mar 2009
Følgere: 4 Svar: 195
Ang ratbetjening der køber man en adaptor, så virker det uden problemer som org.
Der findes flere forhandlere i DK, personligt handler jeg mest ved hilmars, da det bare er lettest for mig.
https://hilmars-audio.dk/shop/zafira-tourer-c-1671c1.html
Der kan du se hvad de har til din model, men skriv til ham, han plejer at være rimelig god til at hjælpe med at finde tingene som du skal bruge..
Ang monteringsprisen, så burde det ikke tage lang tid at klare, slet ikke når man køber dele der bare skal klikkes sammen. Men alt i alt så løber prisen derop af, især hvis du skal have en fornuftig headunit.
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
Så skal der bruges en canbus adabtor... Og ja den koster i sig selv mellem 999,- og 1899,- afhængig af hvilke funktioner du ønsker bibeholdt.
nu har jeg Soundplanet.dk men det ligger ved skælskør, Så det er måske lidt dumt at køre herover for montering, men ellers har du TL Customs I silkeborg, Og jeg mener at TN bilstereo ligger i Odder. Det er ihvertfald 2 ganske dygtige folk jeg godt tør anbefale.. (De kan findes på facebook, og en søgning på google) Vi forhandler alle de samme ting du også finder hos Hilmars....
apr 2021
Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 3
Skifte original radio til touchscreen på Opel Zafira 2014