{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angående Bluetooth parring
  • #1   5. aug 2022 Der er sikkert et sted i en menu enten på mobilen eller på radioen inde BT at du skal acceptere at danne par eller at de 2 enheder er "synlige" for hinanden

  • Christina O
    Christina O Tilmeldt:
    aug 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   5. aug 2022 Dette er prøvet men ikke lykkedes derfor jeg spørg her.

  • #3   5. aug 2022 Prøv med en anden mobil
    For
    Og se om det er generelt eller kun din mobil


    Jeg havde bøvl med bluetooth på et tidspunkt
    Jeg fandt en guide til at resette bluetooth indstillinger på
    Mobil
    Efterfølgende kunne jeg igen parre min mobil med DIv højtalere


  • #4   5. aug 2022 Er der ikk en kode, man skal trykke. Evt spørg i t svansen

  • Christina O
    Christina O Tilmeldt:
    aug 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   6. aug 2022 Har prøvet med både min tlf og min mands. Ingen af dem virker. Vil prøve det du siger med Bluetooth på mobilen.

  • #6   6. aug 2022 Er radioen ny eller brugt?
    Kan være bluetooth modul i radioen som ikke virke


  • Christina O
    Christina O Tilmeldt:
    aug 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   8. aug 2022 Den er næsten ny svigerforældre har haft den ca 4 mdr men slet ikke brugt Bluetooth. Og jo jeg kender koden.

  • #9   9. aug 2022 hej
    sørg for at parre radio/telefon korrekt :
    PARRING AF BLUETOOTHSYSTEMET PÅ MOBILTELEFONEN OG ENHEDEN
    * Tænd mobiltelefonen og slå Bluetooth til, søg derefter enhedens Bluetoothnavn.
    * “CAR_AUDIO” bør vises på parringslisten på mobiltelefonen. Vælg “CAR_AUDIO” og brug kodeordet “0000”.
    * Hvis parringen er succesfuld, blinker “CONNECTED” og derefter “PAIRED” i displayet i 3 sekunder, hvorefter
    displayet viser mobiltelefonens navn, dernæst vises “Bluetooth” ikonet, når Bluetoothforbindelsen er oprettet.
    Derefter skifter enheden automatisk tilbage til forudgående modus.
    * Hvis parringen slog fejl, blinker “FAILED” i displayet i 3 sekunder. Derefter skifter enheden automatisk tilbage
    til forudgående modus.


  • Christina O
    Christina O Tilmeldt:
    aug 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #10   25. aug 2022 Og dette er prøvet. Og der kommer ikke car audio frem på listen. Og den vil ikke parre. Er prøvet mange gange. Ligsom at radioen den ikke rigtig har Bluetooth forbildelse

  • #11   25. aug 2022 Hvis de Bluetooth-relaterede funktioner ikke fungerer korrekt, hvis enhederne f. eks. ikke kan parres,
    eller der ikke kan foretages udgående opkald, kan brugeren forsøge at lave en MILD NULSTILLING
    af Bluetooth modulet ved at fjerne panelet fra hovedenheden og vente i ca. 1 minut. Derefter sættes
    panelet atter på plads og Bluetooth funktionen genstartes. Brugeren kan også NULSTILLE hele enheden
    ved at trykke på NULSTILLINGS-knappen på panelet


  • #12   25. aug 2022 Hele manualen findes her
    https://www.thansen.dk/bil/udstyr/hifi/autoradio/xzound-mbt-10-bt-usb-aux-sd-rds/n1200266494/pn-393692157

    jeg ville nok lave en fuldstændig nulstilling af radioen og så starte på en frisk.
    NULSTIL ENHEDEN
    Det er muligt at nulstille enheden til fabriksindstillingerne.
    NULSTILLINGSKNAPPEN BEFINDER SIG PÅ HOVEDDELEN AF ENHEDEN (vist nedenfor):
    Knappen aktiveres ved at trykke lodret på den med en kuglepen eller en anden spids metalgenstand.



    Er det mon dette der gør at du ikke kan forbinde ??
    GENOPRETTELSE/AFBRYDELSE (RE-CON/DIS-CON):
    Denne funktion gør det muligt manuelt at genoprette eller afbryde forbindelsen til den parrede
    mobiltelefon eller Bluetoothenhed. For at genoprette/afbryde forbindelsen til Bluetooth, tryk
    og hold Audio/Menu knappen nede, “RE-CON”/“DIS-CON” vises på LCD-skærmen, tryk derefter
    på Power/Mute knappen for at aktivere det valgte.


Kommentér på:
Angående Bluetooth parring

Annonce