{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Boxter DB shark 12"?? {{forumTopicSubject}}

davs BG står og overvejer at sælge mit nuværende anlæg til fordel for et der er kraftigere.. overvejer lidt at smække 2x Boxter DB shark 12 i sammen med 2x Earthquake Digital Mono Block (1x1000W RMS i 2 ohm dog stabil i 1 ohm) men hvor vilde er de basser egentlig?? ved at de billige fra boxter ikk kan noget overhovedet.. men hvad med dem her? de er jo de dyreste..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boxter DB shark 12"??
  • #1   6. apr 2007 og har i ellers gode ideér til hvilke man ellers skal købe? vil have power så det batter til max 15.000 kr.. (2 basser og 2 forstærkere samt en 4 kanals i samme mærke)

  • #2   6. apr 2007 Jeg ahr de to forskærker som du omtaler, plus jeg har haft to 12"shark, kan kun sige en ting de er viilde til at lave lyd tryk, de spiller ikke rent, lige nu har jeg bare en 12"shark, og to 10" boxter pro elimator, det spiller sgu helt fint, men hvis du havde tænkt dig to 12" shark skal du nok tænke på at du skal have noget mere power i bilen da standart batteri ikke er godt nok, det problem har jeg. Håber du blev lidt kloger.

  • #3   6. apr 2007 hehe ja har kigget på et tørbatteri på 1700 ampere.. det skulle vel nok kunne gøre det ikk?.. men Hvor vildt... Mange sys mit lyder helt vildt.. men jeg er sku skuffet må jeg nok indrømme... måske et eksempel?

  • #4   6. apr 2007 jeg ville ikke købe 12" basser, da jeg syntes de er for langsome, kan bedre lide 10" da de er hurtige og giver en hård bass, det kommer jo lidt an på hvad for noget musik man høre,
    Ser ellers ud til at være en meget nice Ice instalation du holder dig.


  • #5   6. apr 2007 hehe du mener den jeg har nu eller den jeg vil have? hmm jamen vil bare have noget der er MEGET vildere.. lyden i sådan et alpine er jo suverænt.. men bare ikke vildt nok.. desuden vil jeg jo have bygget nyt op i glasfiber, og så er det synd at skrotte det gamle system, der er sku nok mange med en 106 der gerne ville have det smiley hmm jamen hører tit country smiley men hvis jeg spiller højt (gennem byen med armen i karmen) så er det med ALT musik med vild bass smiley

  • #6   6. apr 2007 de ka gi vildt maget bass... min storebror 2x 12" Boxter DB shark og det rykker....

  • #7   6. apr 2007 okay lyder da godt ... men hvilke forstærkere har han? eller hvad koster hans forstærkere til basserne og basserne tilsammen?

  • #8   6. apr 2007 jeg ville nu hellere tage et kik på ground zero det spiller squ godt.. og rykker pænt eller earth quake..

  • #9   7. apr 2007 Min 10" Boxter Shark spiller kanon og har kun brug for en....når jeg skruer helt op kan jeg ikk se ud af bagruden pga vibrationer!

Kommentér på:
Boxter DB shark 12"??

Annonce