{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
403 visninger | Oprettet:

Købe stereo i fx Tyskland {{forumTopicSubject}}

Har kigget lidt på www.digitalo.de - priserne er jo nogle helt andre end her i DK. Kan de betale sig at købe fx HU fra den side? eller bliver der opkrævet diverse ting som gør at det i sidste ende blivere dyre?

Nogen som ved om de er med tyske menuer (tyskere laver alt om hehe)

Evt. andre sider i udlandet som sælger det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe stereo i fx Tyskland
  • #1   27. aug 2004 Hej Peter,

Jeg har selv købt meget af mit bilstereo i Digitalo..
    Priserne er blandt de billigste i EU, De leverer lagervarer på din adresse inden for nogle dage (2-4).. Og det bedste af det hele, man kan bestille pr. efterkrav selvom man bor i lille Danmark.
    Og de har, som du nok kan se. et kæmpe udvalg af bilanlæg, navigation, forstærkere, højtalere osv. og alt muligt andet elektronik smiley
    I forhold til fx. shopman.dk, så sparer du en del penge + du får varene hurtigere!
    Jeg har aldrig haft problemer med defekte varer eller dårlig embalaring derfra.
    Og det er en dansker fra UPS der kommer med pakken, så det betyder ikke noget hvis man ikke behersker det tyske sprog... Hvilket jeg ikke gør smiley
    Der kommer ikke nogen ekstra gebyrer på. Kun det du betaler for forsendelse, men det koster ikke meget mere end fra en dansk internetbutik..
    Så køb du trygt derfra smiley
    Jeg købte forøvrigt en JVC KD-DV5000 DVD-reciver til bilen dernede sidst..
    Ps. Min headunit var ikke med Tysk menu, og den kunne endda indstilles til dansk.

Mvh Ricky

• #2   27. aug 2004 Der skal ikke betales told ved handel over grænserne i EU. Kun fragt!

Mvh Ricky

Kommentér på:
Købe stereo i fx Tyskland

Annonce