{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

Bluetooth og håndfri {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en Ford ka fra 2009 med original radio, jeg vil gerne have lavet sådan at jeg har Bluetooth så jeg kan kører musik fra min mobil og have håndfri mobil også, er der ny radio, noget parrot eller noget helt 3 vi er ude i, jeg går meget op i at det håndfri har en god samtale kvalitet.

Håber i kan hjælpe mig med nogle gode forslag, da jeg ikke selv ved ret meget om det emne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bluetooth og håndfri
  • #1   8. apr 2023 jeg ville skifte radio... Det der eftermonterede gøjl man ofte ser, har det også med ikke at virke super godt efter et stykke tid...

  • #2   8. apr 2023 Cody, hvordan finder man så en god radio, hvor kvaliteten af det håndfri er iorden

  • Kasper R
    Kasper R Tilmeldt:
    okt 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   16. apr 2023 Altså jeg har købt bluetooth radio med Dab osv fra biltema. 750 kr. Dem jeg snakker med siger det er sgu helt fin lyd fra mig når jeg snakker... Når man lige slukker for Aircondition i bilen, ellers støjer det vidst lidt. kan godt anbefalde. Nem at montere


  • #4   19. apr 2023 #3
    Godt for dig... En person der faktisk vil have god lyd i bilen, ville ikke blive tilfreds... At der er god lyd igennem Bluetooth delen ved opkald, er godt nok et meget smalt kriterie at have... Jeg foretrækker at lyden i musikken er god, og kvaliteten generelt på en radio er af en vis kaliber... Så jo mindre krav man har, eller jo mindre referencepunkt man har (f.eks. hvis det eneste man kender til hifi er små BT højttalere til telefonen) jo dårligere kvalitet er man villig til at stille sig tilfreds med... men er man vokset fra "konfirmandanlæg fra bilka" fasen, så vil man have nogle højere krav til lyd og kvalitet... Det er ganske naturligt.


Kommentér på:
Bluetooth og håndfri

Annonce