{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

hjæælp remote udgang??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa... jeg har fået samlet hele mit anlæg nu, og skal til at installere det i bilen... højtalere, forstærker, sub, headunit, kondensator, ja det hele er skam sat op... men så kommer jeg til et problem...

nemlig remotekablet, som ligger i min bunke kabelsæt jeg har fået købt mig... men hvor faen skal det side på anlæget ?

var det meningen der skulle være en ekstra udgang på anlæget til remote kabel eller hvordan og hvoledes? måske noget man sætter ind i selve ledningsnettet.. jeg er helt lost på det her, så plz hjælp mig...

lige nu, går der strøm for batteriet, til min kondensator, som så går til forstærkeren og derfra til stel selvfølgelig... derudover går der 4 udgane fra anlæget ned til min forstærker via signalkabler, og på forstærkeren er der så monteret baghøjtalere samtsubwoofer, de forreste højtalere sidder bare til standard lednings net...

men igen, remote kablet.. min forstærker skulle jo meget gerne selv tænde når jeg tænder bilen / anlæget.. så plz hjælp mig tak ! smiley

// Tommy Christiansen aka. Sympotonic - #bilgalleri.dk @ Quakenet - mIRC !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjæælp remote udgang???
  • #1   31. aug 2004 der er en remote på dit anlæg det kan være den samme du skal bruge til el ant du kan finde den ved at bruge er polsøger og der ved finde den ledning hvor der er strøm i når anlæget er tændt
    mvh allan h

• #2   31. aug 2004 er det virkelig bare alt ? en skide ledning som tænder lortet, jeg bare sætter en ekstra ledning til i clipset? det var sq da nemt smiley

• #3   31. aug 2004 Ledningen der giver giver signal til f.eks eldrevet antenne er vel anvendelig.

• #4   31. aug 2004 oki, har lige et andet spørgsmål hertil så... har lige taget fat i min forstærker nemlig.. og kan se under "power in", har jeg 3 stk. indgange...

der er følgende: rem, gnd, b+

hva faen er de til?

rem = remote kablet
    gnd = ground / Stel forbindelse
    b+ = strøm fra kondensatoren ik ???

• #5   31. aug 2004 og stel forbindelsen, er vel bare til karooseriet et sted ? for er jo lidt nemmere at hæfte stel fast bag i bagagerummet fra forstærkeren, istedet for at skal trække 2 kabler fra batteriet og om bagved... eller ???

så skulle det være alt efter det spørgsmål hehe smiley skal nok blive godt :}

• #6   31. aug 2004 man skal altid tage stel i bagagerummet for den skal være så kort som mulig.mvh allan h

• Mark W
    Mark W Tilmeldt:
    sep 2003

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 306
    #7   31. aug 2004 Et populært sted at trække stellet til er f.eks. der hvor selen sidder på karossen bagi og skrue den på den bolt der er der, husk at fjerne evt. maling.

• #8   31. aug 2004 Og husk at stelledningen skal helst være lige så tyk som plusledningen.

• #9   31. aug 2004 Har lige lidt rettelser. remote kablet til antenne og forstærker plejer nu og være blå. Alle de anlæg jeg har sat i, er den blå. Og det er rigtig det du skriver med strøm tilgange til din forstærker. Og minus kablet må godt være tykkere end plus. Plus tager du fra Kondensator når du har den med os.

• #10   31. aug 2004 oki.. rene.. hvor langt efter batteriet må sikringen inden kondensator max side ??? - hvad er bedst osv...

det er en 1 fahrads kondensator + 1600W forstærker... hvor mange ampare skal den være på ?

MvH

• #11   31. aug 2004 sikringen skal side så tæt på batt som muligt
    remote ledningen er nu normalt blå

Kommentér på:
hjæælp remote udgang???

Annonce