{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Seat Ateca kh7 Display {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

jeg håber der er nogle kloge hoveder.
Jeg har lige købt en Seat Ateca Exelence fra 2019 med digital cockpit.

Dog synes jeg ikke at den skærm er særlig up 2 date. Det ligner en gammel trykfølsomskærm.
Så tænkte jeg på, om man kan skifte den ud med nogle af de andre skærme som der findes til en Seat Ateca, uden det går udover oplevelsen. Jeg er med på at der er en unit også, men den tænker jeg ikke foreløbig at jeg vil skifte ud.

Jeg har vedhæftet min skærm, og kiggede jeg på to skærme på Ebay.com.
Med serienummer:
- 5FJ919606
- 5FJ919605B

Virker begge skærme, trods knapperne?
Jeg tror min egen er 575919606 men er ikke sikker.

Tak for svar.

Ps. Så er jeg nok også interesseret i at høre om man kan opdatere systemet, så det ser moderne ud, men det handler vel om unit og om der er lavet noget til bilen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Ateca kh7 Display
  • #1   10. feb Du kan ikke bare skifte skærm, infotainment på de “større modeller / skærme” består af skærmen + enhed i handskerummet.
    Disse er originalt låst til et stelnummer, der skal en forhandler til for at ændre komponentbeskyttelse her, eller du skal købe en “knækket” enhed der er låst op.

    Så det bliver en større udskrivning end bare en skærm.


  • Justin M
    Justin M Tilmeldt:
    feb 2024

    Følgere: 13 Emner: 2 Svar: 5
    #2   10. feb Hej Carlo. Tak for svaret.
    Okay, ahh det træls.
    Men jeg synes bare jeg har set på YouTube, på nogle vw modeller at det godt kan lade sige gøre med nogle skærme uden udskiftning af Unit.


  • #3   10. feb På YouTube findes jo videoer hvor man beviser at jorden er flad.
    Der findes et hav af kineser Android skærme det kan monteres, fælles er at de set smarte ud, men integrerer bilens funktioner ekstremt ringe.

    Prøv tag fat i nogle ala https://www.cartrends/ og hør om originale muligheder.
    Vag enheder består som nævnt enten i en “all in one” eller en skærm + enhed i handskerum.


  • Justin M
    Justin M Tilmeldt:
    feb 2024

    Følgere: 13 Emner: 2 Svar: 5
    #4   10. feb nåå ja, men det er jo originalskærme jeg skriver om i mit spørgsmål. Og ikke kineserskærme.
    Og det er skærme fra en Seat Ateca.


Kommentér på:
Seat Ateca kh7 Display

Annonce