{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

Radio slukker ved motorstart {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en brugt JVC KW-M560BT headunit for nogle dage siden, og jeg installerede den med det samme i bilen (Hyundai i10 PA 2011) for at teste, om den virkede. Det gjorde den, og jeg var utrolig glad. Forleden dag tog jeg den ud for at få den monteret i en ramme. Efter at have installeret den igen genstarter skærmen hver gang, jeg tænder motoren, hvilket den ikke gjorde før. Tidligere tændte skærmen ved bilens tænding og beholdt samme skærmbillede, mens jeg startede motoren. Hvad kan det skyldes, at den ikke længere fungerer på denne måde? Jeg synes, det var fantastisk, da den gjorde det, og nu er det virkelig irriterende. Kan det være en sikring, som er gået?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Radio slukker ved motorstart
  • #1   7. jun hvis det er en sikring, kan den ikke tænde uanset.
    montér uden ramme igen, og se om den så virker som den skal, for burde ikke have noget at sige om den er i ramme el. ej.


  • #2   9. jun Det er højst sandsynligt et rent tilfælde, at det er sket samtidig med du har ændret ved radioen. Jeg vil skyde på det handler om at spændingen på dit batteri falder så tilstrækkeligt meget under 12V når du starter bilen, at radioen slår fra. Hvis du lader dit batteri op med en ordentlig lader, så er der en mulighed for det bedre kan levere den nødvendige strøm starteren trækker, uden at dykke spændingen ved belastning og dermed undgår du at komme under den nødvendige spænding radioen skal bruge.

Kommentér på:
Radio slukker ved motorstart

Annonce