ekstra sub/bas {{forumTopicSubject}}
Hej BG, så er det blevet min tur til at spørge jer til råds
Jeg har anlæg i min bil med en 12" sub som spiller rigtigt godt og det hele, intet problem der, men jeg føler dog at når jeg spiller nogle sange er det som om at bassen er lidt mangelfuld, og min tanke er at det nok er fordi de spiller på en lidt højere hz end min kasse er bygget til, så mit endelige spørgsmål lyder på dette
Burde jeg ignorere det og bare undgå de sange eller kan man på en måde supplere det med måske noget 10" eller 8"?
Det omhandler minimalt af sange problemet er ved, mest hardcore/hardstyle genre, så er dog ikke sikker på om jeg i virkeligheden har lyst til at ofre Ca 3k på sub+forstærker til det når lysten til den slags musik kun er i perioder og mange sange i den genre spiller utrolig godt på det jeg har nu, men det er lidt som om nogle sange halter lidt på bass fronten, om det så er mit setup eller de enkelte sange der bare er lavet dårligt ved jeg ikke
Håber i kan hjælpe mig lidt til råds efter lidt hygge læsning
jan 2014
Følger: 8 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 11 Svar: 137
Den der woop woop bass er der, men når den "slår" virker det lidt tørt hvis i forstår
apr 2024
Emner: 1 Svar: 17
Jeg ville opgradere højtallerne i døren. Jeg fortrækker separat diskant men det styrer du vel selv. Skal det være noget der kan bevæge noget luft så skal du nok have forstærker til dem, men du kan vidst få nogle 50 watts der kan køre direkte fra radioen
jan 2014
Bilen der er tale om er den på min profil
apr 2024
jan 2014
apr 2024
jan 2014
apr 2024
jan 2014
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.858
Har du forstærker op dine højtalere?
Har du de rette mellembass enheder?
jan 2014
Men det eneste jeg ikke har er dæmpning, men det er fordi det kræver ret meget afskilning af bilen som jeg desværre ikke har tid til, selvom jeg rigtig gerne ville
ekstra sub/bas