{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Computer i bilen.. {{forumTopicSubject}}

Når jeg får hentet min nye bil så overvejer jeg at bygge en lille computer ind i den?
Evt. med en skærm som er skjult i fronten, men som kan trækkes ud ved brug. Bilen skal helst se rimelig standard ud indeni;)
Derfor har jeg nogle spørgsmål som jeg håber nogle kan hjælpe mig med...
1. Kan man sætte fx. 3 touchscreens til på en gang, sådan at man fx. kan starte en film fra den forreste skærm, men derudover kan skrue ned for lyden, pause, bruge pc osv. fra skærmene bagi (i nakkestøtterne)?
2. Er der nogen danske butikker som forhandler dele specielt til pc'ere til brug i bilen?
3. Findes der en dansk guide til hvordan man laver sådan noget? Jeg ved jo fx. at der kræves en speciel strømforsyning samt en enhed som lukker computeren ned selv når man slukker bilen. Desuden skal det hele helst bare starte op af sig selv når bilen får strøm. Som et bilanlæg..
5.
Ps. Bilen har navigation, TV og onboard computer i forvejen, men jeg vil selvfølgelig gerne koble computeren sammen med bilen sådan at man kan se film og høre mp3 osv. igennem bilens egen skærm og lydsystemet.
Og jeg vil ikke køre rundt med en bærbar pc i bilen. Det skal bygges ordenteligt sammen! smiley
Alle råd modtages med glæde, og meget gerne links til noget lignende eller steder hvor det kan købes.
Og hvis nogen bare kan svare på fx. 1 af spørgsmålene er det også fint:)
Ps. Specielt til folk med BMW E38, E39 ell. lign (Evt. andre som kender svarret): Nogen der ved hvor (på hvilke stik) at man tilkobler externe TV og lydkilder til det originale TV/Video modul? Jeg har lydpakken med 4:3 farveskærm, MK2 naviregner, TV/Video modul, DSP forstærker og 13 højtalere i bilen nu hvis det har nogen betydning?

Mvh Ricky

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer i bilen..
Kommentér på:
Computer i bilen..

Annonce