Ombytningslov hvordan?? {{forumTopicSubject}}
Hey.. Jeg var nede i bilxperten i Randers og købe en Pioneer DEH-P88RS i mandags i sidste uge.. Den stod til 4999kr hvilket jeg sagde til fyren bag kassen var alt for dyrt da deres konkurrant i viborg ( Jari auto ) sælger den for 3999kr.. Han laver så en ny pris til mig der hedder 4250kr og det går jeg med til da jeg ikk lige orker at kører til viborg.. Han finder så ud af de kun har den model som de har som demo tilbage.. Den tager jeg så.. Butiks drengen for taget den ud og det hele er fint.. Så kommer jeg hjem og det er her problemerne starter.. Den virker som den skal. Men den giver en svag støj fra sig når motoren er slukket.. En slags generator støj.. Da jeg så prøver at starte bilen er der virkelig meget generator støj.. Jeg tænkte det ku være mine kabler så jeg prøvede at sætte min gamle pioneer i.. Og den spillede som den skulle uden noget støj.. Nå jeg kører så ned til bilxperten igen for at sige at der er noget i vejen med den radio, sælgeren siger så at jeg kan have kommet til at brænde stel forbindelsen af i den og fejlen kan være selv forskyldt.. Men han vil prøve at fixe den over garatien. Jeg mener nu at fejlen ligeså godt ku havde været sket da ham drenge de havde i butikken afmonteret.. Den bliver så sendt ind til pioneer siger han. Jeg sku så på ferie tirsdag og vil først komme hjem her idag sagde jeg til ham, hvor han svarede den så også vil være klar.. Ringer så derned i butikken og spørg ham der var der.. Om min radio var kommet fra rep.. Jeg for bare afvide at der er ikke noget og han kender ikke til sagen da han var på ferie i sidste uge og der normalt går 3 uger med rep af en radio. Den var ikke den helt flinke tone han lagde an ham jeg snakkede med så jeg er mere int i at få mine penge retur nu.. Men kan jeg det når varen er til rep og de siger det muligvis er min skyld den er i stykker også selvom det var en demo vare fra deres butik som ligeså godt ku havde fået skaden da arbejdes drengen afmonteret den..
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 35 Svar: 268
jul 2003
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 2 Emner: 151 Svar: 1.271
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
Normalt anses for at være 3 - 4 uger.
Derefter har de pligt, hvis det tager over 4 uger, til at udbetale beløbet du har givet for den pågældende vare.
HansPuntoGTHald
jul 2003
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 2.394
Når det så er sagt har jeg det på samme måde som Niklas H.. Handler godt nok nødigt i den butik.. Ihvertfald i den lokale, der er bare INTET at komme efter, hvad enten man snakker sortiment eller service
jul 2003
Ombytningslov hvordan??