{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Pioneer AVIC-X1 Problermer med gps {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg ville lige høre om der er andre der har haft problemer med navigationen???

Mit problem er at den røde pil ikke følger bilen, den vender på tværs af vejen, f.eks hvis man køre på en landevej pejer pilen ud på marken, det betyder så at den vil have en til at lave en uvending osv.. hvad skyldes det???

GPS boxen venden som der står at den skal, men man godt dreje den så pilen vender rigrtigt, men så ligger den på den lange led som der står den ikke må, kan det være et kabel jeg mangler??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pioneer AVIC-X1 Problermer med gps
  • #1   31. jul 2007 Jeg har nøjagtig det samme problem, så lytter virkelig med her, i øvrigt er det dybt nederen at den vil have en til t lave uvendinger og den laver hele tiden forkerte ruter.

• #2   31. jul 2007 Tryk navi menu. så grå du ind i instillinger så trykker du modificer aktuel lokalitet eller ligende står der. Så kan du trykke hvor på vejen du er når du trykker ok der kan du justere hvordan du holder i forhold til vejen

• #3   31. jul 2007 D$H: skal man gøre det hver gang, eller er det noget den husker?

• #4   31. jul 2007 den husker det og vis den ikke gør. gør man det jo bare igen det tag 1 sek

• #5   31. jul 2007 okay, super mange gange tak, det vil jeg prøve, ved du forøvrigt, hvordan man får den huritgere til at finde ud af hvor man er henne, når man starter den op, så starter min i paris, og den kan godt være op imod 5 minutter om at finde ud af at jeg befinder mig i danmark?

• #6   31. jul 2007 det husker min normalt ved ikke hvad for en navi skive du har. Men ellers vis du søger på en adr så står der i højre hjørne normalt hvad land man søger i der kan man trykke og så vælge DK

• #7   31. jul 2007 det vil jeg ud at prøve, det er nemlig en mega lækker radio....

• #8   31. jul 2007 D$H: jeg har den orignale skive i, men hver gang jeg indtaster en adr. den skal finde, så skal jeg vælge danmark, og når så jeg har tastet ard. ind, så står den som om man er i frankrig, indtil den finder signal fra satelitterne, og så kommer man til danmarks kortet, men først når den har fat i satelitterne, og det er den som sagt rigtig længe om nogle gange

• erik p
    erik p Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #9   7. nov 2011 Hej jeg har en pioneer avic x1r alt fungere undtaget skærmen den er sort er der nogen der kan hjælpe med problemet
    mvh
    Erik

Kommentér på:
Pioneer AVIC-X1 Problermer med gps

Annonce