536 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hjælp Boxter 12"
Kasse til Boxter 12" Shark
Som overskriften lyder, skal jeg have lavet en kasse til min Boxter 12" shark bass. Jeg er absolut nybegynder hvad angår bilstereo - Men jeg er klar på en udfordring, men mangler hjælp og råd! :)...
Som overskriften lyder, skal jeg have lavet en kasse til min Boxter 12" shark bass. Jeg er absolut nybegynder hvad angår bilstereo - Men jeg er klar på en udfordring, men mangler hjælp og råd! :)...
Skrevet af: Brian J - 13. okt 2009
boxter sub hjælp
hej jeg er blevet tilbudt en bass med kasse for billige penge den er samlet og det hele det drejer sig om 4 boxter 12 tommer men ville høre hvor god sådan 4 i en kasse er.. altså tænker på bassen
hej jeg er blevet tilbudt en bass med kasse for billige penge den er samlet og det hele det drejer sig om 4 boxter 12 tommer men ville høre hvor god sådan 4 i en kasse er.. altså tænker på bassen
Skrevet af: ! Angelo ! - 14. feb 2011
Boxter sub
hej jeg vil til og bestille dem her også vil jeg lige høre jers mening Sub 12", 600 Watt RMS, 2" Svingspole, Chrome chassis?? plzz hjælp!!
hej jeg vil til og bestille dem her også vil jeg lige høre jers mening Sub 12", 600 Watt RMS, 2" Svingspole, Chrome chassis?? plzz hjælp!!
Skrevet af: Christian R - 17. nov 2005
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
- Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
- Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
- Reparation af vaskemaskine 900 kr.
- Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
- Skifte toilet 1.200 kr.
feb 2005
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 130 Svar: 1.305
dec 2003
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 10
feb 2005
Følger: 43 Følgere: 42 Biler: 5 Emner: 130 Svar: 1.305
Hjælp. Boxter 12 "