{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.347 visninger | Oprettet:

Hvilken spraylim ska jeg bruge?? {{forumTopicSubject}}

Hey

Sku lave anlæg for en kammerat og havde købt noget kunstlæder og en spraylim fra skindhuset.dk

Men lortet var størknet total så der kom kun så nogle klumper ud engang imellem. Den var helt færdig. Men vi stod jo og sku have det lavet. Så var lige ovre i den nærmeste TSvansen butik og købe en spraylim der.

På med det og vente de 15 min det står før man lægger lædderet på. Men limet var total pulveriseret og klistrede slet ik. man ku tørre det af som støv.

Kæft en omgang lort. Hva faen vil i anbefale? Gider ik så noget billigt lort mere.

Er der nogen mærker eller forretninger i kan anbefale at købe spraylim hos?

Skal bruge det idag.

Mvh Michael smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken spraylim ska jeg bruge??
  • #1   21. sep 2007 Jeg mener faktisk også at jeg engang købte noget i carsound og der var vist ingen problemer..

Må lige derind en tur så. Tak får hjælpen.

Og til andre.. Hold jer væk fra thansen spraylim og andet billigt stads.. Det virker åbenbart ikke..

• #2   21. sep 2007 Jeg bruger altid den fra Würth. Den virker perfekt for mig...

Mvh Simon

• #3   21. sep 2007 ja den fra würth er super god.. den virker på alle overflader..og det holder..

• #4   21. sep 2007 Var lige i carsound idag og købe deres spraylim. Den virker perfekt. Men den er steget til 140kr. Pænt mange penge for en spraylim???

Hvad koster den fra wurth og hvor kan privat personer købe den? Evt imorgen lørdag? For ska sku lige bruge noget mere..

Hvordan virker det epoxi der? Har jeg aldrig rodet med. Er det ik så noget i bøtte fra silvan?

Er det lim eller hvad? Og virker det?

Det der spray kan godt være lidt svært at styre synes jeg. Man får sku lidt noia på når man skal sætte hvidt læder på hehe. Der ska jo ingenting til for at fucke det op.

• #5   1. okt 2007 www.autohifi.dk sælger spraylim til 99 kr pr dåse. Og det virker fint.. casper.

Kommentér på:
Hvilken spraylim ska jeg bruge??

Annonce